Web Analytics Made Easy - Statcounter

استراماچونی رسما به استقلال بازنمی گردد.

طرفداری- بیانیه رسمی باشگاه استقلال در خصوص استراماچونی صادر شد.

کانال تلگرام رسمی باشگاه استقلال در واکنش به موضوع آندره آ استراماچونی نوشت:

بیش از ۳ هفته است که آقای استراماچونی باشگاه استقلال را ترک کرده و اکنون قطع همکاری ایشان طبق اسناد و شواهد موجود برای اين باشگاه مسجل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ايشان از ابتداى ترك تهران بارها اعلام كرده بود كه بلافاصله پس از دريافت مطالباتش به کار خود باز می‌گردد اما متأسفانه بعد از پرداخت مطالبات مربوطه از مسیر مورد نظر و مورد تأييد ایشان در ايتاليا مجدداً در يازده بند خواسته‌هاى جديدى مطرح شد كه پذيرش برخى از آنها مغاير با قرارداد منعقده بود. به همین دلایل هفته گذشته در چنین روزی باشگاه استقلال این موضوع را مختومه اعلام کرد اما با نهايت حسن نيت و برای آخرین بار و به اصرار هواداران و دعوت مدیربرنامه ایشان جهت مذاکره مجدد، هیات سه نفره ایرانی متشكل از آقاى دكتر خليل‌زاده، سرپرست باشگاه و آقايان رحمان رضايى و علی خطير همراه یک وکیل سوئیسی در قطر با آقاى ماتزيلى وکیل آقای استراماچونی به مذاکره پرداختند که در کمال ناباوری مورد تکذیب ایشان قرار گرفته كه این یک بی‌اخلاقی بزرگ است.

باشگاه استقلال از ابتدای همکاری با ایشان، رفتارهای غيرحرفه‌اى و غيرمؤدبانه را تحمل کرده که شدت این بی‌احترامی‌ها در سه هفته گذشته و در جریان مذاکرات به اوج خود رسيده بود.

متاسفانه شیوه رفتاری به گونه‌ای است که مدام باید برای اثبات ادعاهای کذب، اسنادی ارائه شود که احتمال دارد منجر به دردسرهای حقوقی برای باشگاه استقلال شود و طرف مقابل نسبت به این موضوع آگاه است! به همین دلیل ضمن اعلام پایان همكارى با آقای استراماچونى و تاکید براینکه باشگاه استقلال دیگر به شرایط سه هفته گذشته بازنخواهد گشت، به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم که در اسرع وقت سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال معرفی خواهد شد.

[خلاصه مذاکرات دوحه: مذاکرات شفاهی و مکتوب ساعت ۲۴ روز چهارشنبه به پایان رسید. پیش از این در سه روز گذشته باشگاه منتظر پاسخ نهایی طرف مقابل بود که پاسخ مثبتی دریافت نشد. باشگاه پذیرفته بود که پول نیم‌فصل دوم استراماچونی را در اقساط کمتر پرداخت کند و بودجه نقل و انتقالات و سایر شروط نيزبه توافق وکلای طرفين رسیده بود.]

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها

ایسنا/خوزستان اعضای جدید کادر فنی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معرفی شدند.

حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری از اسطوره های فوتبال آبادان و ملقب به الماس سیاه، حسین مزرعه و علی یزدان دوست در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم صنعت نفت انتخاب شد.

نفت آبادان در حال حاضر در قعر جدول رده بندی قرار دارد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رنار: آماده حضور در جام جهانی 2026 هستم
  • گزارش داغ کیکر؛ احتمال همکاری بایرن مونیخ و رالف رانگنیک
  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ الوند معرفی شد
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • نکونام: دوربین‌ها را خاموش کنید و بیایید