Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله اول طرح استعدادیابی برای تیم ملی فوتسال زیر۲۰ سال در سالن پیام نور شهر کرمان با شرکت ۱۲۰ فوتسالیست از سراسر استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ طرح استعدادیابی از بین بازیکنان زیر ۲۰سال ویژه رده سنی ۷۹/۱۰/۱۱ لغایت ۸۲/۱۰/۱۰ در مرحله اول با شرکت فوتسالیست‌هایی از سراسر استان در محل سالن پیام نور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله ۱۲۰ فوتسالیت از سراسر استان در این مرحله حضور پیدا کردند و تمامی این شرکت‌کنندگان مورد رصد استعدادیابان قرار گرفتند. در مرحله اول این استعدادیابی تعداد ۴۰ نفر انتخاب شدند.

بنا به اعلام دپارتمان جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان کرمان در مراحل بعدی این طرح با توجه به پهناور بودن استان و همچنین دستور ریاست هیئت فوتبال استان کرمان مبنی بر بررسی نقطه به نقطه استان برای کشف استعدادهای برتر، تصمیم گرفته شد که استان کرمان به چهار قسمت شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم شود و استعدادیابان در مناطق ذکر شده حضور یابند و از نزدیک بازیکنان را رصد کنند. بعد از انجام کار استعدادیابی در هر ۴ منطقه، افراد انتخاب شده در یک اردو ۵ روزه به میزبانی کرمان حضور پیدا خواهند کرد و در نهایت تعداد ۲۲ نفر انتخاب خواهد شد. پس از انتخاب این افراد، در اواخر بهمن ماه با پیگیری‌های ریاست هیئت فوتبال استان، آقای علی صانعی سرمربی تیم ملی به ایران می‌آید و افراد برتر را از بین این ۲۲ نفر نهایی انتخاب می‌کند.

استنعدادیابی فوتسال

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تیم ملی سرمربی تیم ملی فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب اثر هنرمند هرسینی به عنوان اثر فاخر صنایع‌دستی کشور


به‌ گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، امین کوگانی اظهار کرد: به منظور انتخاب آثار فاخر صنایع‌دستی کشور توسط وزارت میراث‌فرهنگی، آثار تعدادی از هنرمندان را در مرحله استانی مورد داوری قرار دادیم در نهایت پنج اثر را به مرحله کشوری ارسال شد تا در کارگروه فنی معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی مورد داوری قرار گیرند.
از بین پنج اثری که از استان به مرحله کشوری ارسال شده بود، اثر خانم محترم ویسی در رشته گلیم‌بافی به عنوان اثر فاخر صنایع‌دستی کشور انتخاب شد.
گلیم هرسین دارنده نشان جغرافیایی بین‌المللی است و بیش از ۴هزار نفر در این شهرستان رشته گلیم فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بم میزبان فوتسالیست های ملی پوش ناشنوای ایران
  • مراسم احیای شب‌های قدر در بیش از ۱۵۰۰ مسجد خوزستان برگزار می‌شود
  • انتخاب اثر هنرمند هرسینی به عنوان اثر فاخر صنایع‌دستی کشور
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از همیشه در سراسر لرستان برگزار می شود
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان