Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: راه‌آهن رشت به انزلی به‌دلیل مشکلات زیست محیطی و خطر خشک شدن تالاب این شهرستان نیازمند تحقیقات بیشتر است و پس از بررسی موارد مختلف اقدامات لازم انجام می‌شود. ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز در جریان سفر به استان گیلان از روند ساخت بیمارستان 231 تختخوابی تالش و همچنین پروژه‌ راه‌آهن رشت به انزلی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه‌ راه‌آهن رشت به انزلی اظهار داشت: تا پایان دولت فعلی 580 کیلومتر آزادراه به آزادراه‌های کشور اضافه می‌شود و از 7 هزار میلیارد تومان اعتبارات مربوط به راه‌های کشور 700 میلیارد تومان متعلق به استان گیلان به‌عنوان بخش مهمی از کریدور کشور که قسمتی از ترافیک شمال به جنوب و شرق به غرب را پوشش می‌دهد اختصاص دارد.

محمد اسلامی افزود: پروژه ریلی راه‌آهن رشت به کاسپین تا یک سال دیگر تکمیل می‌شود اما راه‌آهن رشت به انزلی به‌دلیل مشکلات زیست محیطی و خطر خشک شدن تالاب این شهرستان نیازمند تحقیقات بیشتر است و پس از بررسی موارد مختلف اقدامات لازم انجام می‌شود.

40 میلیارد تومان برای تملک اراضی راه‌آهن رشت به انزلی اختصاص یافت40 میلیارد تومان برای تملک اراضی مسیر راه‌آهن رشت به انزلی اختصاص یافت7000 میلیارد ریال اعتبار جدید به پروژه راه‌آهن اردبیل- میانه اختصاص یافت

به گزارش تسنیم، عملیات ساخت بیمارستان 231 تختخوابی تالش با 15 هزار متر مربع زیربنای ساختمان‌های اصلی از سال 1388 آغاز شده است و در 4 طبقه ساخته شده و شامل بخش‌های مختلف درمانی و پزشکی است و در حال حاضر 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل پل گذر موقت شهر اسالم تالش نیز تاکید کرد و از شهردار و شورای شهر تالش خواست که برای رفع مشکلات عبور و مرور مردم این منطقه روند تکمیل این پروژه را پیگیری کنند.

انتهای پیام/613/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: پس از انجام مطالعات خردنگر و کلان‌نگر، هشت گزینه توسط مشاور برای احداث تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه بررسی و در نهایت یک گزینه انتخاب شد.

لیلی نیک خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به انجام مطالعات فاز یک و دو تقاطع غیر همسطح میدان سپاه توسط مهندسین مشاور هگزا اظهار کرد: فاز یک طرح تقاطع میدان سپاه در سال ۱۳۹۹ تهیه شده بود اما با توجه به اهمیت موضوع، مطالعات جدیدی انجام شد.

وی افزود: در این راستا سه جلسه کمیته تصویب طرح‌ها و دو جلسه کارشناسی با حضور تمام ارکان تصمیم‌گیری برگزار شد و طی این جلسات مقرر شد مطالعات جامع خُردنگر و کلان‌نگر راجع این پروژه انجام شود.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به تهیه هشت گزینه برای اجرای این پروژه توسط مشاور تاکید کرد: در این مطالعات عملکرد محورها و تقاطع‌های مجاور و تأثیر آن بر میدان سپاه نیز بررسی شد.

نیک خلق احمدی با اشاره به اینکه در میان تمام گزینه یک گزینه نهایی انتخاب شده و طراحی فاز دو نیز انجام شده است گفت: برآورد ریالی پروژه تا پایان اردیبهشت ماه کامل می‌شود و خردادماه مناقصه این پروژه را در دستور کار خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در منفی یک یک چپ گرد از فاز پنج عمار یاسر به خیابان جمهوری خواهد داشت اضافه کرد: همسطح قابلیت تقاطع دارد و می‌تواند میدان هم باشد. از طرفی امکان یک چپ گرد چراغ دار از جمهوری به فاز پنج عمار یاسر در همسطح پروژه پیش بینی شده که در صورت وجود پس زدگی ترافیکی اجرا خواهد شد.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم اضافه کرد: اجرای رمپ جهتی شرق به جنوب به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع در کنار زیرگذر غرب به شرق به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع دیده شده است.

نیک خلق احمدی با اشاره به تهیه نقشه‌های فاز دو سیویل و آب‌های سطحی و تأیید آنها گفت: نقشه‌های فاز دو از نظر سازه هم در دست بررسی است و برآورد نهایی به زودی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به انجام مطالعات جامع خرد نگر و کلان نگر برای محور آیت الله صدوقی، تصریح کرد: جلسات کارشناسی در این زمینه برگزار شده و در حال حاضر گزینه مطرح است که تقاطع این محور با خیابان شهید اخلاقی احداث شود تا بار ترافیکی آیت الله صدوقی به سمت فاز پنج عمار یاسر و جمهوری هدایت شود.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم با اشاره به اینکه در طرحی میدان سپاه از سمت خیابان اخلاقی به فاز پنج عمار یاسر یک روگذر طراحی شده اما مسیر برگشت از فاز پنج به خیابان اخلاقی وجود نخواهد داشت، اضافه کرد: تلاش ما بر این است که بار ترافیکی این محدوده وارد خیابان اخلاقی و محور صدوقی نشده و از مسیرهای جایگزین مانند جمهوری و پیامبر اعظم (ص) استفاده شود.

نیک خلق احمدی با اشاره به پیش‌بینی گذرگاه عابر پیاده در تقاطع غیرهمسطح سپاه، گفت: مسئله گذرگاه عرضی عابر پیاده برای ما در تمام طراحی‌ها اولویت دارد و پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 746657

دیگر خبرها

  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در بوستان ملت رودسر
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • روز زمین پاک، نمادی برای حفاظت از محیط زیست
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • تکمیل بزرگراه‌ها نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است
  • تکمیل بزرگراه‌های استان اردبیل نیازمند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار است