Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@10:46:19 GMT

فعالیت 1945 خادم سمنانی در اربعین حسینی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۳۸۹۰

فعالیت 1945 خادم سمنانی در اربعین حسینی

گروه اجتماعی ــ دبیر ستاد اربعین استان سمنان با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۹۴۵ خادم از استان مسئولیت خدمت‌رسانی به زائران اربعین را داشتند، افزود: این خادمان ۱۲ روز در موکب‌ها مشغول پذیرایی از زائران بودند و در این مدت یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار وعده غذایی از سوی ستاد اربعین استان در بین زائران توزیع شد.

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری این استان، حسن اسلامی راد،دبیر ستاد اربعین استان، ظهر امروز 12 دی در همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی با بیان اینکه ۳۸ موکب در داخل و خارج از کشور از استان برای برپایی و برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در سال جاری فعالیت داشت اظهار کرد: موکب‌های استان سمنان سال گذشته متعهد به پذیرایی و اسکان دهی به ۲۰ هزار نفر زائر اربعین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های موجود این آمار امسال به ۵۰ هزار نفر رسید و این در حالی بود که در کنار خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در داخل و خارج کشور، موکب‌هایی در ایام اربعین در استان هم فعال بودند و در طول مسیر به زائران خدمت‌رسانی می‌کردند.

دبیر ستاد اربعین استان سمنان با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۹۴۵ خادم از استان مسئولیت خدمت‌رسانی به زائران اربعین را داشتند، متذکر شد: این خادمان ۱۲ روز در موکب‌ها مشغول پذیرایی از زائران بودند و در این مدت یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار وعده غذایی از سوی ستاد اربعین استان در بین زائران توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۹ هزار زائر از استان سمنان به سفر اربعین اعزام شدند، گفت: این آمار در سال جاری سه برابر افزایش داشت که معادل ۲۹ هزار زائر اربعین از این استان به کربلا سفر کردند.

مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری سمنان یادآور شد: موکب سفیدپوشان با حضور پزشکان و پرستاران استان سمنان در کربلا و نجف برای خدمات‌رسانی به زائران اقدام کردند، که در این راستا موکب رسانه فجر سمنان نیز در اربعین امسال خوش درخشید و پوشش‌های ملی و بین‌المللی برای نمایش باشکوه اربعین حسینی داشت.

همچنین از 60 نفر از خادمان و فعالان اربعین حسینی و مسئولان موکب‌های ستاد اربعین حسینی در استان سمنان تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اسلامی راد دبیر ستاد اربعین خادم اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس حسینی، در حاشیه مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به حج عمره، در جمع خبرنگاران، افزود: ۲۴ اردیبهشت پرواز حج آغاز می‌شود و عدد زائرین ایرانی ۸۷ هزار و ۲۵۰ نفر است و مقدمات سفر زائران در حوزه تغذیه، حمل و نقل و موضوعات پروازی انجام شده است.

وی گفت: مدت حضور زائران عمره ۱۰ روز است که ۵ روز در شهر مدینه و ۵ روز در مکه مشرف خواهند شد. در حج تمتع نیز متوسط حضور زائران حدود ۳۳ روز است.

حسینی افزود: دولت در زمینه تخصیص ارز همکاری خوبی با سازمان حج و زیارت داشته و ارز مورد نیاز حجاج تهیه شده است.

کد خبر 6084961

دیگر خبرها

  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج