Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@06:10:06 GMT

حمله عجیب اوبامیانگ به رسانه‌های انگلیسی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۳۹۱۴

حمله عجیب اوبامیانگ به رسانه‌های انگلیسی

پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال در مصاحبه با RMC Sport می‌گوید قصد دارد در آرسنال بماند و فعلا به هیچ وجه به ترک آرسنال فکر نمی‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالیکه رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر از این صحبت می‌کردند که اوبامیانگ، مهاجم گابنی آرسنال قصد ترک این تیم در پایان فصل را دارد و دیگر خواهان بازی برای آرسنال نیست، اوبامیانگ بعد از پیروزی ۲-۰ توپچی‌ها مقابل منچستریونایتد که دیشب در استادیوم خانگی این تیم، امیریتس بدست آمد در گفتگو با RMC Sport گفت فعلا هدفش ماندن در آرسنال است و به هیچ وجه به ترک این باشگاه فکر نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد این صحبتهای اوبامیانگ خیال هواداران آرسنال از بابت او را تا حد زیادی راحت کرده باشد. اوبامیانگ در این گفتگو گفت:

” رسانه‌های انگلیسی دوست دارند راجع به خیلی مسائل صحبت کنند. ولی من فعلا اینجا هستم. صد در صد اینجا هستم”.

مهمترین عاملی که باعث شده آینده اوبامیانگ در آرسنال هدف شایعه و گمانه‌زنی قرار بگیرد این واقعیت است که از قرارداد او با این باشگاه تنها ۱۸ ماه باقی مانده است. تلگراف در روزهای اخیر مدعی شده بود اوبامیانگ که از زمان پیوستن به آرسنال در ژانویه ۲۰۱۸ موفق به حضور در چمپیونزلیگ نشده قصد دارد هر چه سریعتر بخت خود را در تیمی بیازماید که در این رقابتها حضور داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرسنال آرسنال پیر امریک اوبامیانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاآرتص: نتانیاهو بعد از عملیات ایران حرفی برای گفتن ندارد

روزنامه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به اینکه عملیات موشکی و پهپادی که ایران هفته گذشته در عمق فلسطین اشغالی انجام داد، مقامات و نهادهای اطلاعاتی اسرائیل را شوکه کرد گزارش داد که نتانیاهو بعد از این عملیات حرفی برای گفتن ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه تحلیل محافل و رسانه‌های عبری از عملیات تلافی‌جویانه «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران ضد رژیم صهیونیستی که شنبه شب هفته گذشته انجام شد، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که سکوت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم طی هفته‌ای که گذشت، به خاطر دردسر راهبردی و سیاسی است که پاسخ ایران برای او ایجاد کرد.

روزنامه عبری هاآرتص در این زمینه اعلام کرد که نتانیاهو با تکرار اظهارات خود درباره تهدید ایران، کار سیاسی خود را انجام داد و اکنون حرفی درباره پاسخ ایران به اسرائیل ندارد که بزند.

این رسانه عبری افزود که دولت ایران سیاست خود را تغییر داده و گزینه حمله مستقیم به اسرائیل را انتخاب کرد که این موضوع موجب شوک و غافلگیری نتانیاهو و سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل شد و اسرائیل منتظر چنین پاسخی از جانب ایران نبود.

با گذشت یک هفته از عملیات تلافی‌جویانه «وعده صادق» جمهوری اسلامی ایران ضد دشمن صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی، بازتاب این عملیات تاریخی در رسانه‌ها و محافل عبری همچنان ادامه دارد و درحالی که ارتش و کابینه رژیم اشغالگر در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود و کم اهمیت جلوه دادن این عملیات ایران هستند، رسانه‌های این رژیم تاکید دارند که سایر نتایج حمله ایران در آینده روشن خواهد شد.

معاریو: نتانیاهو جرات نکرد پاسخ دهدحیرت محافل صهیونیستی از ابعاد عملیات تلافی‌جویانه ایران

در همین زمینه روز پنجشنبه شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در تحلیل جدید خود از عملیات ایران اعلام کرد که هیچ کشوری در جهان مانند ایران چنین حمله بزرگی با این مقیاس از طریق موشک‌های بالستیک انجام نداده است. نکته خطرناک این است که ایران دارای توانایی‌های یک ابرقدرت است. عملیات ایران نشان داد که این کشور سیاست «صبر راهبردی» خود را تغییر داده و بنابراین اسرائیل باید تمام اقدامات بعدی خود را حساب شده انجام دهد.

روزنامه عبری «اسرائیل هیوم» هم اعلام کرد که که تغییر روش ایران، خبر بدی برای آمریکا و متحدانش در منطقه است. حمله شبانه ایران به اسرائیل بار دیگر، از دست رفتن بازدارندگی استراتژیک آمریکا و اسرائیل را فاش کرد. ایران برخلاف هشدارهای جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که از تهران خواسته بود اقدامی ضد اسرائیل انجام ندهد، عمل کرد و خود را در رویارویی مستقیم با اسرائیل قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتد
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • خلاصه بازی ولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال + ویدئو
  • کوه ادعای صهیونیست‌ها موش زائید
  • گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره ازدواج علی ضیا / آیا مجری مشهور ازدواج کرده است؟
  • ساعت پخش بازی آرسنال و ولورهمپتون امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هاآرتص: نتانیاهو بعد از عملیات ایران حرفی برای گفتن ندارد