Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@02:48:08 GMT

پلمب ۹۲ خانه مجردی در میدان امام حسین

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۳۹۵۸

پلمب ۹۲ خانه مجردی در میدان امام حسین

خبرگزاری مهر: دومین مرحله از طرح پاکسازی پاتوق‌ها و نقاط آلوده در محله‌های اطراف میدان امام حسین (ع) صبح امروز با حضور ماموران سرکلانتری یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت انجام شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در جمع خبرنگاران به پاکسازی ۹۲ باب خانه در خیابان‌های صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین (ع) اشاره و اظهار داشت :۱۷۴ معتاد، ۵۲ خرده فروش مواد مخدر و ۳۷ سارق نیز در این طرح شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این مطلب که پاکسازی این معابر درخواست و مطالبه مردمی بوده است، تصریح کرد: تعدادی از منازل در خیابان‌های صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین غیرقانونی فعالیت کرده و ناامنی برای افراد محلی ایجاد کرده بودند و پاکسازی این مناطق به دنبال مطالبه مردم محلی انجام شده است.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به این مطلب که برخی از این منازل قابل ساماندهی است، خاطرنشان کرد: بسیاری از منازلی که بحرانی بودند پلمب و تعدادی از مالکان نیز بازداشت می‌شوند.

وی گفت: برخی از مالکان منازل به دنبال درآمد زایی هستند و یک اتاق را به ده تا ۱۵ نفر اجاره داده و شبی ۱۵ هزار تومان می‌گیرند بدون اینکه امکانات بهداشتی در این منازل ایجاد کرده باشند. در این طرح ۳ خانم نیز دستگیر شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تهران معتادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران گفت: به منظور ارتقاء احساس امنیت و پیشگیری با هر گونه نا امنی، مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت محله محور در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان به مرحله اجراء درآمد.

او افزود:در بررسی انجام گرفته در مدت اجرای طرح، وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ جعفری با اشاره به این که در این طرح ۳ روزه، ۱۳۷ سارق دستگیر شدند، گفت: در بازه زمانی اجرای این طرح ۱۲۳ فقره انواع سرقت نیز توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان کشف شد.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان موفق شدند بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۲ خرده فروش و ۹۰ معتاد را دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری گفت: در این طرح همچنین ۱۹۱ دستگاه خودرو و ۶۳ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و نداشتن مدارک قانونی نیز توقیف شد.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران افزود: برنامه ریزی دقیق و منسجم برای کاهش جرائم و برخورد قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان اجتماعی همواره با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • دیوارنگاره میدان امام حسین(ع) شیراز مزین به «وعده صادق» ایران شد
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه