Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@09:54:00 GMT

پورعلی گنجی در ترکیب العربی مقابل الاهلی+عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۴۱۵۶

پورعلی گنجی در ترکیب العربی مقابل الاهلی+عکس

ترکیب العربی برای دیدار با الاهلی در لیگ ستارگان قطر اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال العربی امروز در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر از ساعت 18:50 به وقت تهران به مصاف تیم الاهلی می رود.

در این راستا ترکیب اصلی العربی برای این دیدار اعلام شد که مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش کشورمان در ترکیب العربی حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قطر فوتبال مرتضی پورعلی گنجی پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سایت اُ ژوگو پرتغال؛ تیم فوتبال پورتو در این هفته از رقابت های لیگ برتر پرتغال باید به مصاف تیم فوتبال  فامیلیسائو برود.

این بازی از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه اختصاصی پورتو برگزار می شود و  سایت پرتغالی ترکیب احتمالی دو تیم را برای این بازی منشتر کرده است.

کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو از زمان توافق ضمنی طارمی با باشگاه اینتر میلان ایتالیا از مهدی طارمی در ترکسیب اصلی تیم استفاده نمی کند و به نظر می رسد در این بازی هم طارمی شاید به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بیاید.

ترکیب احتمالی به شرح زیر است:

 پورتو: دیوگو کاستا; خورخه سانچز، زه پدرو، اوتاویو و وندل. آلن وارلا و نیکو گونزالس؛ فرانسیسکو کونسیسائو، پپه و گالنو؛ اوانیلسون

فامالیسائو: لوئیز جونیور؛ ناتان سانتوس، جاستین دی هاس، میهاج و مورا؛ موضوع، زیدو یوسف و گوستاوو سا; پوما رودریگز، کادیز و سوریسو

دیگر خبرها

  • جنگ ستارگان انریکه و ژاوی در بارسلون/ مادرید‌ی ها به لانه زنبور‌ها قدم می‌گذارند
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با اورتون
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • مرادمند و پاک کردن خاطره تلخ بازی رفت مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی آرسنال برای بازی با استون ویلا؛ هیچ‌کس استراحت نمی‌کند
  • ملی‌پوش ایران مقابل اولونگا و کوتینیو
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو
  • اللهیار صیادمنش از ترکیب خارج شد
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو