Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سارا نعامی ،سرمربی تیم کارون نوین خرمشهر گفت: تیم کارون نوین خرمشهر برای دومین بار در میان مدعیان ووشو کشور حضور یافت، که امروز در نوبت صبح مقابل تیم هیات قم  با نتیجه ۱۱ بر ۰ پیروز این دور از رقابت ها شدیم.

او ادامه داد: در نوبت عصر سطح رقابت برابر تیم دانشگاه آزاد که سال ۹۷ صاحب سکوی قهرمانی بود بسیار حساس و نفس گیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم کارون نوین خرمشهر افزود: با همت و تلاش کادر فنی و بازی غیرتمدانه بازیکنان در بخش ساندا در رقابتی تنگاتگ و حساس با نتیجه  ۴_۳ پیروز میدان شدیم. در مجموع امتیاز تالو و ساندا با نتیجه ۴_۸ بازی را واگذار کردیم.

 نعامی ادامه داد: تیم کارون نوین خرمشهر از سد  مدعیان و رقیبان خود گذشت و امید است در رقابت های بعد شاهد این پیروزی ها باشیم.

او گفت:برای ایستادن روی سکوی قهرمانی آمده ایم و جهت کسب این عنوان تمام تلاش خودم را خواهم کرد.

سرمربی تیم کارون نوین خرمشهر  در پایان افزود: از  رئیس هیئت مدیره شرکت کارون نوین ایساتیس  مهندس ناجی محمدیان  مالک باشگاه کارون خرمشهر بابت حمایت همه جانبه تیم تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ووشو شهرستان خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است که در پایان مسابقات نوبت صبح، ۴ نماینده کشورمان ساروی، گرمسیری، رستمی و اسماعیلی به دیدار فینال راه یافتند و یک نماینده دیگر ایران، ده بزرگی راهی دیدار رده بندی شد.

 در پایان مسابقات مقدماتی سعید اسماعیلی در وزن ۶۷ کیلوگرم، محمدرضا رستمی در وزن ۷۲ کیلوگرم، رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیررضا ده بزرگی در وزن ۶۰ کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین تایپه را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم مقابل اسلام جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل ژولامان شارشنبیکوف قهرمان دنیا از قرقیزستان با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل جی لنگ از چین به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رستمی در این دیدار به مصاف شینگو هارادا از ژاپن می‌رود.

دروزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۷ از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گرمسیری در دیدار پایانی با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ می‌شود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر بادامدورج بالتمونخ از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی اف از قزاقستان مبارزه می‌کند.

دیگر خبرها

  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ساروی چهارمین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • مدال برنز ده‌بزرگی در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد + فیلم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ ده بزرگی برنزی شد 
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا