Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم در عملیات مشترک میان اورژانس قم و تهران، یک مصدوم جاده ای که نیاز به پیوند پا داشت، به سرعت به بیمارستان امام تهران منتقل شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ قم در این خصوص گفت:  عصر امروز عملیات مشترک اورژانس هوایی قم و تهران به منظور انتقال مصدومی که دچار قطع پای چپ ازناحیه ساق پا شده بود انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد در حادثه ترافیکی در بخش جعفریه قم دچار آسیب شده بود و به همین منظور، بدلیل اهمیت موضوع و کمبود زمان جهت پیوند عضو در تهران ابتدا بالگرد قم مجروح را از محل حادثه تا فرودگاه منتقل و در ادامه بالگرد تهران مجروح را تحویل و به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران منتقل کرد.

سخنگوی اورژانس قم ادامه داد: علت این اقدام مشترک اورژانس هوایی قم و تهران این بود که اگر قرار بود بالگرد قم مستقیم به تهران اعزام شود برگشت بالگرد قم به تاریکی شب می خورد و چون زمانی برای برگشت وجود نداشت، لذا امکان کنسل شدن این اعزام و عدم انتقال این مجروح به بیمارستان تهران وجود داشت و لذا باهماهنگی بسیار سریع مسئولین هوایی قم وتهران و نیز همکاری و همراهی بسیار خوب کادر پروازی، بهترین گزینه در راستای ارائه بهترین خدمت به بیمار و مصدوم  انجام شد.

فراهانی تصریح کرد: مسیر بخش جعفریه قم تا فرودگاه امام تهران، مسیری حدود ۱۵۰ کیلومتری به دو بخش تقسیم شد که هم مجروح با حفظ و مدیریت زمان، جهت پیوند به تهران منتقل شد و هم مسائل ایمنی در پرواز بالگرد و نزدیکی به غروب آفتاب به بهترین شکل مدیریت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اورژانس هوايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899073

دیگر خبرها

  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی