Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  در آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی دفاع مقدس که عصر پنجشنبه ۱۲ دیماه در سالن هلال احمر شهر ازنا برگزار شد، برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

در این مراسم که همزمان با آیین اختتامیه هشتمین جشنواره منطقه‌ای اتود‌های نمایشی و با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، معاون هنری و سینمایی، مسئول روابط عمومی و مسئول حوزه مدیریت این اداره کل، برخی روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار و مسئولین شهرستان ازنا برگزار شد، برگزیدگان نخستین جشنواره استانی نمایشنامه نویسی دفاع مقدس با آرا هیات داوران این جشنواره متشکل از سلمان مهرجو، محسن لک و فائزه خوانساری، معرفی شدند

بر این اساس در بخش نمایشنامه‌های کوتاه دو اثر «قرمز» نوشته کوروش رشنو از شهرستان دورود و «نگاه تنها» نوشته معصومه فتاحی از شهرستان ازنا با اولویت مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش نمایشنامه‌های بلند نیز هیات داوران نمایشنامه‌های زیر را با اولویت، شایسته تقدیر دانست:

۱ - سمفونی آواز جغد شوم روی بوم سید عباس، اتابک انوری از شهرستان خرم آباد

۲ - چریکه ته وار، دانش دولتشاه از شهرستان خرم آباد

۳ - ترانه چه ترانه سرود، بهرام همتی از شهرستان ازنا

۴ - خطای جُنگ، دروغ حلیمه، ناهید گودرزی از شهرستان الیگودرز

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد

شهردار محمودآباد گفت: دومین جشنواره استانی فرهنگی و هنری طنزواره «میرماه» به میزبانی محمودآباد آغاز شد.

مهدی اختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره استانی طنزواره میرماه اظهار کرد: این جشنواره برای دومین سال پس از استقبال هنرمندان مازندران به میزبانی محمودآباد از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره تا روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ادامه دارد، افزود: در این دوره این رقابت‌ها در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و استندآپ کمدی در حال برگزاری است و شهرداری محمودآباد با رویکرد حمایت از هنرمندان مازندرانی میزبانی برگزاری طنزواره را برعهده گرفته است.

شهردار محمودآباد ادامه داد: سیاست و رویکرد ما در برگزاری این دوره بر پایه آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و آسیب‌های فضای مجازی بین نوجوانان و جوانان و آشنایی نسل جوان جامعه با جرایم اینترنتی و خطرها و پیامدهای احتمالی آن است.

اختیاری خاطرنشان کرد: امسال با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان و نوجوان در هنر طنز، بخش استندآپ کمدی را در رده سنی نوجوانان نیز اضافه کردیم.

کد خبر 745575

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود