Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@06:07:17 GMT

شورش در یک زندان مکزیک/ ۱۶ نفر کشته شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۶۹۵۷

شورش در یک زندان مکزیک/ ۱۶ نفر کشته شدند

آفتاب‌‌نیوز :

مقامات محلی در مکزیک با اعلام این خبر تصریح کردند که در جریان این شورش درونی، گروه‌هایی از زندانیان با اسلحه کمری و چاقو به جان هم افتادند و در این میان شانزده تن از آنها کشته شدند.

وزارت امنیت عمومی مکزیک نیز با تایید این خبر یادآور شده است که ناآرامی در زندان ایالت زاکاتکاس تحت کنترل درآمده و چندین قبضه سلاح گرم و نیز چاقو کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه وزارت امنیت عمومی مکزیک آمده است که یک زندانی حامل سلاح سرد دستگیر شده و سه قبضه سلاح کمری و چندین قبضه چاقو که در نزاع از آن استفاده شده نیز در بازرسی از بند‌های زندان کشف و ضبط شده‌اند.

مقامات زندان پس از این درگیری برای یافتن احتمالی سلاح‌های دیگر کلیه سلول‌ها را بار دیگر مورد بازرسی قرار دادند. این در حالیست که زندان ایالت زاکاتکاس،‌ جایی که نزاع و درگیری مسلحانه در آن ۱۶ نفر را به کشتن داد به همراه یک زندان دیگر در همین منطقه اوایل هفته جاری مورد بازرسی قرار گرفته بود.

کارشناسان محلی وقوع درگیری و موارد متعدد برخوردهای خشونت‌آمیز در زندان‌های مکزیک را ناشی از ازدحام بالای جمعیت زندانی و نیز حضور باندهای سازمان‌یافته در بازداشتگاه‌ها عنوان کرده‌اند.

یکی از آخرین موارد شورش در زندان‌های مکزیک به ماه اکتبر باز می‌گردد. در جریان این واقعه ۶ نفر از جمله رئیس یک باند تبهکار فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر در یکی از زندان‌های ایالت مورلوس واقع در مرکز مکزیک کشته شدند.

منبع: یورونیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شورش در زندان مکزیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات شورش وحشتناک افغانی‌ها در پاریس

بازدید 13 پس از مرگ سه افغان در پاریس که هنوز علت آن مشخص نیست، افغانی‌ها در پاریس در اعتراض به این اتفاق دست به تظاهراتی زدند که در نهایت به شورش انجامید. لحظات شورش وحشتناک افغانی‌ها در پاریس را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • لحظات شورش افغانی‌ها در پاریس
  • لحظات شورش وحشتناک افغانی‌ها در پاریس
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۸ کشته و زخمی درپی تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۲ نفر کشته و ۱۶ تن زخمی شدند
  • (ویدئو) تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا؛ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا با ۱۸ کشته و زخمی + فیلم
  • تیراندازی در ایالت تنسی آمریکا/ ۱۸ نفر کشته و زخمی شدند+ فیلم
  • سیمپسون‌ها باز هم پیش‌بینی می‌کنند؛ مکزیک و پرتغال در فینال جام جهانی ۲۰۲۶ / عکس