Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتسال ایران برای آنالیز یکی از تیم‌های همگروهی خود در مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا به مشکل خورده است.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال برای حضور در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا از اوایل بهمن آغاز می‌شود، کادرفنی از مدت‌ها قبل به دنبال آنالیز تیم‌های همگروه ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی ایران در گروه چهارم این پیکارها با تیم‌های تایلند، کره جنوبی و عربستان هم‌گروه است و به جز تایلندی‌ها که از قدرت‌های فوتسال قاره کهن هستند، دو تیم دیگر حریفان خطرناکی برای ایران محسوب نمی‌شوند؛ با این حال ناظم الشریعه و دستیارانش در صدد آنالیز هر سه حریف هستند.

اخیرا فیلم بازی دوستانه ژاپن با تایلند به دست کادرفنی رسیده و باتوجه به اینکه جدا از تایلند، ژاپنی‌ها نیز احتمالا حریف ما در مراحل بالاتر خواهند شد، این بازی می‌تواند نکات مهمی را در اختیار کادرفنی قرار دهد.

هم‌چنین بازی عربستان با آرژانتین نیز توسط کادرفنی آنالیز شده و عربستانی‌ها که تیم گمنامی در فوتسال هستند حالا توسط ایران به خوبی آنالیز شده‌اند. با این حال کادرفنی نتوانسته از تیم کره جنوبی اطلاعاتی کسب کند. کره‌ای‌ها برخلاف فوتبال، در فوتسال موفق نیستند و اخیرا حتی بازی تدارکاتی چشم‌گیری هم نداشته‌اند تا تیم ملی در آنالیز آن‌ها به مشکل بخورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال عربستان فوتسال عربستان تيم ملي فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان