Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- متخصص اعصاب و روان و روانپزشک با بیان اینکه با تشدید افسردگی بیماری‌های خودایمنی و حتی مرگ بر اثر بیماری‌های قلبی افزایش می‌یابد، گفت: در فرد افسرده محتوای بسیاری از خواب‌ها کابوس‌های ناخوشایند است. تاریخ انتشار: 04:02 - 13 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۳۳۶

فربد فدایی متخصص اعصاب و روان و روانپزشک در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با بیان اینکه افسردگی می‌تواند منجر به اختلال خواب در افراد شود، گفت: رعایت مسائل مربوط به بهداشت خواب از جمله عدم مصرف چای و قهوه در ساعات ابتدایی شب و همچنین وجود محیطی آرام و تاریک می‌تواند تا حدودی بر کاهش اختلالات خواب موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه برای شناختن اختلالات روانی و جسمی که باعث بی خوابی می‌شود باید فرد تحت نظر روانپزشک قرار گرفته تا وضعیت وی بررسی شود، افزود:در بسیاری از مواقع پزشک با بررسی بسیاری از نشانه‌های دیگر علت بی خوابی را تشخیص می‌دهد.


فربد اشاره به علایم افراد افسرده، گفت: فردی که دچار افسردگی شده دیگر چیزی خوشحالش نمی‌کند، چهره افسرده‌ای داشته و به موارد ناخوشایند فکر می‌کند.


این متخصص اعصاب و روان با بیان اینکه زندگی برای فرد افسرده تیره و تار است، افزود: چنین فردی مرتب به مرگ و خودکشی فکر می‌کند و تمرکز فکری کمی دارد، البته که احساس خستگی مکرر نیز در این افراد شکایت می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه افسردگی بیماری قابل درمانی است، تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد افراد افسرده‌ای که تحت درمان قرار گرفته اند بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: تاثیر آلودگی هوا بر استرس و اضطراب


فدایی با بیان اینکه در افراد افسرده کابوس‌های ناخوشایند مکرر دیده می‌شود، گفت: محتوای خواب افراد افسرده تنها ماندن، گم شدن، مرگ و این نوع مسائل است.


این متخصص اعصاب و روان ادامه داد: طبق بررسی‌ها کسانی که افسرده اند فعالیت سلول‌های ایمنی در آن‌ها کاهش یافته و مستعد بیماری‌های عفونی، بدخیمی و سرطان‌ها شده اند.


وی با بیان اینکه افسردگی باعث بالا رفتن مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی می‌شود، گفت: باید افسردگی درمان شود تا موارد دیگر نیز در افراد بهبود یابد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افسردگی بیماری افسردگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه می‌توانند توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب شوند.

وی با بیان اینکه این افراد حداقل حقوق 11 و نیم میلیون تومان را دریافت و با مزایا تا 13 و نیم میلیون تومان افزایش خواهد یافت، افزود: همچنین این افراد بیمه هم خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، تصریح کرد: با تاکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی جذب این افراد آغاز شده است.

محمدی گفت: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره 55530120 تماس بگیرند. همچنین تاکنون حدود 70  نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زباله‌گرد‌ها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • کارتن خواب‌ها پاکبان می‌شوند
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب در شهرداری تهران به عنوان پاکبان
  • اگر احساس تلخی در دهان می کنید این بیماری در کمین شماست
  • ۱۱ روش درمان طبیعی افسردگی
  • ۱۱ درمان طبیعی افسردگی
  • ۲ نشانه در زمان خواب که علائم اولیه ابتلا به آلزایمر است!
  • ۷ عاملی که که علائم بیماری پارکینسون را بدتر می‌کنند