Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال از طریق این صندوق به طور مجموع یکصد و ۹۶ میلییون ریال تسهیلات به جامعه ایثارگری استان پرداخت شده است.

بهمن رفیعی اظهار داشت: از این میزان ۹۹ میلیارد و ۸۴۶ میلیون  ریال به ۶۲۸ نفر از خانواده شهدا و ۹۶ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال به ۵۳۰ نفر از خانواده جانبازان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی میزان وام قرض‌الحسنه شاهد را به‌طور میانگین ۱۰میلیون‌ تا ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: وام قرض‌الحسنه صندوق شاهد بر اساس اولویت و به‌تناسب نوع نیاز ایثارگر پرداخت می‌شود.
رفیعی ادامه داد: صاحبان اصلی صندوق قرض‌الحسنه شاهد خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستند و تمام تلاش‌های صورت گرفته در این مجموعه برای خدمات‌رسانی بهتر و افزایش رضایت‌مندی آن‌ها است.
این مسوول تصریح کرد: پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد به شرایط خاصی لازم ندارد و افرادی که عضو این صندوق باشند، به‌راحتی می‌توانند وام دریافت کنند 
وی مدت بازپرداخت وام قرض‌الحسنه شاهد را سه‌ساله عنوان کرد و افزود: در صورت باقی ماندن یک سوم بدهی اعضا می‌توانند دوباره از صندوق وام دریافت کنند.
رفیعی به واجدان شرایط برای دریافت این وام ها نیز اشاره کرد و ادامه داد: این وام صندوق به اعضا اعم از والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان حقوق‌بگیر بنیاد و همسران جانباز متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.
استان قزوین دارای سه هزار شهید و هفت هزار جانباز است.

برچسب‌ها ایثار و شهادت تسهیلات استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت تسهیلات استان قزوین ایثار و شهادت تسهیلات استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمامرکز خلیج فارس، حسن آرمات افزود: این تسهیلات به فرزندانی که بعد از سال1400 به دنیا آمده اند پرداخت می شود.
وی گفت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات فرزند آوری هستند باید به سامانه اینترنتی به نشانی ve-bank.cbi.irمراجعه کنند.
تسهیلات فرزندآوری برای نخستین فرزند چهل میلیون تومان و باز پرداخت آن 36 ماهه و فرزند دوم 80 میلیون تومان و بازپرداخت آن 48 ماهه است.

بیشتر بخوانید؛ پرداخت تسهیلات فرزندآوری به بیش از هفت هزار زوج هرمزگانی
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زمان انتظار را حداکثر یک ماه اعلام کرد و افزود: همچنین این تسهیلات برای فرزند سوم 120 میلیون تومان و بازپرداخت آن 60 ماهه و فرزند چهارم صد و پنجاه میلیون تومان و بازپرداخت آن 72 ماهه و برای فرزند پنجم200 میلیون تومان و بازپرداخت آن 84 ماهه است.
برای دریافت این تسهیلات نیاز به کارت پایان خدمت نیست و برای هر پرونده نیز یک ضامن معتبر نیاز است.
پارسال نیز بیش از 18هزار زوج در هرمزگان تسهیلات فرزندآوری دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • خروج ۴۲۴ میلیارد تومان نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام