Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@00:15:34 GMT

صادرات ۳۶ هزار تن کالا از مرز بازرگان

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۴۸۱۶۱

صادرات ۳۶ هزار تن کالا از مرز بازرگان

مدیر گمرک بازرگان آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۳۶ هزار تن کالا از مرز بازرگان صادر شده است‌.

صادق نامدار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به رونق صادرات از مرز بازرگان، اظهار کرد: طی ۹ ماه سال جاری ۳۶هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۸۰ میلیون دلار از مرز بازرگان صادر شده است.

وی با اشاره ه مهمترین کالاها، تصریح کرد: انواع محصولات کشاورزی، پتروشیمی، مصنوعات سنگی و فلزی عمده کالاهای صادر شده از مرز بازرگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گمرک بازرگان افزود:: کشورهای ترکیه گرجستان، فرانسه، آلمان عمده کشورهای مقصد این‌کالاها بود.

نامجو مرز بازرگان رابزرگترین مرز زمینی کشور عنوان کرد و گفت: طی ۹ ماه امسال یک میلیون و۳۹۵ هزارتن کالا به ارزش ۲ میلیارد و ۸۷۹ میلیون دلار صادرات سایر گمرکات کشورمان از طریق مرز بازرگان صادر شده است که این میزان، نسبت به مدت زمان مشابه سال مشابه ۷۹ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/۶۱۰۲۲/

منبع: فارس

کلیدواژه: صادرات آذربایجان غربی ترکیه گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زبردست امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه توسعه صادرات فرآورده‌های خام دامی با محوریت آبزیان را در دستور کار داریم، اظهار داشت: در یک‌ماهه اول سال جاری ۷۵ هزار کیلوگرم خوراک آبزیان به کشور عراق و ۲۰ تن‌ماهی زنده قزل‌آلا از مبدأ استان به خارج از کشور صادر شده است.

وی با اشاره به صادرات یک‌ماهه اول سال جاری، اظهار کرد: فروردین‌ماه سال جاری ۲۴۱ هزار کیلوگرم پا و پنجه مرغ به کشور ویتنام، ۷۵ هزار کیلوگرم خوراک آبزیان به کشور عراق و ۲۰ تن‌ماهی زنده قزل‌آلا از مبدأ استان به خارج از کشور صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی لرستان، افزایش صادرات و تقویت صادرات برای حمایت از تولیدات فرآورده‌های خام دامی در استان را از اهداف دامپزشکی عنوان کرد و افزود: باتوجه‌به اینکه در لرستان شرایط مناسبی برای پرورش ماهیان سردابی فراهم شده است، به دنبال توسعه صادرات فرآورده‌های خام دامی با محوریت آبزیان هستیم.

زبردست، گفت: در حال حاضر ۹ واحد تکثیر، ۳۷۹ واحد پرورش ماهیان سردابی آبی و ۲۸ مرکز پرورش ماهیان گرم آبی در استان فعال است.

کد خبر 6082177

دیگر خبرها

  • ۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد
  • صادرات تخم مرغ به بیش از ۱۸ هزارتن رسید
  • ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی صادر شد
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • مرکبات مازندران در سبد صادراتی ۱۶ کشور جهان
  • صادرات سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی در قزوین
  • سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی استان قزوین صادر شود
  • مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان صادر شد
  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت
  • متوسط برداشت زعفران در هر هکتار ۳.۲ کیلو است