Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اخباری که در رابطه با توافق باشگاه نساجی با محسن مسلمان به گوش می رسد اما این بازیکن در لیست رضا مهاجری برای نیم فصل نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتقال محسن مسلمان به نساجی یکی از اخبار مهم نقل و انتقالاتی بود. در حالی که این خبر منتشر شده بود که نساجی به دنبال دو بازیکن سرشناس به نام های محسن مسلمان هافبک سپاهان و روح الله باقری مهاجم شهرخودرو  و ستاره سابق استقلال است اما خبرهای نهایی و قطعی از این تیم چیز دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین خبر در برخی سایت ها حکایت از به توافق رسیدن نساجی و محسن‌ مسلمان داشت اما این بازیکن در لیست بازیکنان مورد نظر رضا مهاجری برای نیم فصل حضور ندارد. البته نساجی نگاهی به روح الله باقری مهاجم تیم شهرخودرو که با توجه به اینکه این بازیکن با شهرخودرو قرارداد دارد این انتقال هنوز شکل جدی به خودش نگرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محسن مسلمان روح الله باقری شهرخودرو روح الله باقری شهرخودرو محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس پیرامون شایعات شکل گرفته در مورد بحث‌های نقل و انتقالاتی و لیست مازاد این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد و به تکذیب این شایعات پرداخت.

این باشگاه نوشت:"به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند."

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق