Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای شهادت سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و غیور نیروی قدس سپاه پاسداران را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در بیانیه ای که برای شهادت سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و غیور نیروی قدس سپاه پاسداران منتشر شده، آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بنیاد شهید و امور ایثارگران ضایعه بزرگ شهادت سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده دلاور و غیور نیروی قدس سپاه پاسداران و فرزند برومند ملت ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح، نیروهای مقاومت اسلامی، ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده دلاور سپاه اسلام عمری را در راه مجاهدت و مبارزه با دشمن خبیث و شقی در آرزوی شهادت بود و از سنگرهای هشت سال دفاع مقدس تا دفاع از حرم ائمه معصومین (ع) و حریم امنیت میهن اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرد و امروز به دست منفورترین دشمن بشریت و حامی بزرگ تروریسم به افتخار و پاداش جاودانه شهادت نائل آمد.

بدون تردید راه سترگ ایثار و شهادت توسط یاران و فرزندان این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و خون این سردار فداکار و همرزمان او درخت تنومند مقاومت اسلامی را آبیاری خواهد کرد و پیروزی قطعی و نهایی اسلام مقابل جبهه کفر و شرک به زودی محقق خواهد شد.

ملت ایران و آزادی خواهان جهان همچون همیشه نام و یاد مجاهدان و مبارزان شهید را لحظه‌ای فراموش نخواهند کرد و دلاوری‌های خالصانه شهید معظم حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تاریخ جاودانه خواهد شد و چه سرانجامی زیباتر از شهادت که آرزو و پایان دنیای مادی ائمه اطهار (ع)، مجاهدان، صلحا و دوستداران راه حق و حقیقت و نقطه اوج تعالی انسان است و دشمن زبون از درک آن عاجز و درمانده است.

بنیاد شهید و امور ایثارگران

کد خبر 403977

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سليمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت مستشار سپاه در سوریه

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ بهروز واحدی از مستشاران سپاه در حملۀ بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به دیرالزور سوریه شهید شد.
پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیرو‌های سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج بود که در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حضرت زینب کبری (س) به شهادت رسید.
از این شهید مدافع حرم یک فرزند ۲ ساله به یادگار مانده است.
اطلاعات تکمیلی و زمان تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام متعاقبا اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • شهادت مستشار سپاه در سوریه