Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار داشت: شهرستان لنجان از جمله حوزه‌های مهم قضایی استان به شمار می‌آید چرا که این شهرستان از لحاظ تراکم جمعیت، تعداد شهر‌هایی که در خود جای داده و برخی از این شهر‌ها از لحاظ اهمیت همچون یک شهرستان بوده از طرفی شهرستانی صنعتی، کشاورزی و به نوعی ساحلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اوافزود: عبور رودخانه زاینده‌رود از شهرستان لنجان در کنار منافعی که دارد آسیب‌هایی را نیز به همراه داشته و یکی از مشکلاتی که در این شهرستان به‌ویژه بخش باغ‌بهادران با آن روبه‌رو بوده‌ایم عدم توجه به حریم رودخانه و بعضا ساخت و ساز‌های غیرمجاز است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: قدم نخست که به همکاران خود در بخش باغ‌بهادران تاکید کرده‌ایم بحث پیشگیری است که به‌هیچ عنوان مسئله ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه زاینده‌رود نباید تکرار شود و با جدیت نیز دنبال می‌شود و دستگاه‌های ذی‌ربط نیز مأمور شده‌اند که با دقت این مسئله را رصد کنند.

او عنوان کرد: گام دوم در این رابطه تعیین تکلیف ساخت و ساز‌های غیرمجاز بوده، البته بخشی از این موارد احکام قطعی صادر و به مرحله اجرا رسیده است و در برخی مناطق احکام صادر و آماده اجرا است، اما به‌دنبال آن هستیم تا متصرفین خود اقدام کرده تا نیازی به ورود به اجرا از سوی دادگستری نباشد و چنانچه این مسئله مورد توجه قرار نگیرد احکام قطعی به مرور اجرا می‌شود.

حبیبی بیان کرد: تشکیلات دادگاه بخش فولادشهر تصویب شده و مراحل قانونی آن طی شده است و امیدواریم با سرعت هر چه بیشتر ساختمانی که توسط دستگاه‌های اجرایی منطقه در اختیار دادگاه قرار گرفته تجهیز شود تا بتوانیم با معرفی قاضی شاهد آغاز فعالیت این مجموعه باشیم.

او خاطرنشان کرد: از برکات سفر رئیس قوه قضائیه به استان اصفهان تسریع در تصویب تشکیلات دادگاه فولادشهر و همچنین ساخت ساختمان دادگاه این بخش بوده که در سال‌های پیش رو ساختمان در خور شأن مردم احداث می‌شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اصفهان ساخت وساز غیر مجاز حریم زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۴۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مختار اندرخور افزود: این شهروند نیکوکار لبنانی که سرمایه گذار کارخانه سیمان مارگون است همه هزینه های ساخت یک مرکز بستر درمانی در شهر مارگون را برعهده گرفته است. وی با اشاره به اینکه میزان هزینه مورد نیاز مرکز بستر درمانی شهر مارگون هنوز برآورد نشده تاکید کرد: براساس توافق صورت گرفته با این خیر عملیات اجرایی ساخت این طرح پس از تحویل زمین آغاز می شود. فرماندار مارگون عنوان کرد: همه اقدام های مطالعاتی و طراحی نقشه برای ساخت این بستر درمانی تهیه شده و عملیات اجرایی آن به زودی در ۲ طبقه آغاز می شود. حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین برای ساخت مرکز بستر درمانی۱۰ تا ۱۵ تختخوابی شهر مارگون اختصاص یافت. وی همچنین مستقر شدن پزشکان متخصص از جمله پزشک داخلی، زنان و دندان پزشک را از دیگر خدمات دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت سلامت و درمان مردم این شهرستان اعلام کرد. اندرخور عنوان کرد: آزمایشگاه تشخیص طبی شهر مارگون نیز در دولت سیزدهم با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث و به بهره برداری رسید. فرماندار مارگون با اشاره به اینکه مردم شهرستان ۲۱ هزار نفری مارگون برای استفاده از امکانات درمانی فاصله ۶۰ کیلومتری شهر مارگون تا یاسوج را سفر می کنند ابرازامیدواری کرد: فراهم شدن زیرساخت های درمانی بتواند گامی برای تحقق رفاه و ارتقای سلامت شهروندان این شهرستان باشد. مارگون با جمعیتی حدود ۲۱ هزار نفر در فاصله حدود ۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد قرار دارد.      

 

دیگر خبرها

  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • صدور سند برای ۵۶ هزار هکتار از بستر و حریم رودخانه‌ها در خوزستان
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد