Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رشت با اشاره به تحلیل‌های برخی از اندیشمندان غربی ایران را برنده بازی و آمریکا را بازنده دانست و گفت: شهادت این عزیز و محبوب دل‌های آزادگان جهان زمینه‌ساز وحدت دل‌ها و ملتهای آزاده جهان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت الله فلاحتی در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی  این هفته نماز جمعه رشت در مصلی این شهر با اشاره به اینکه در اسلام عزیز و مکتب اسلام، شهادت از یک جایگاه والا و مقدسی برخوردار است، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که باخدا میثاق بسته اند و در صف معراجیان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه تاریخ اسلام با خون اهالی اسلام زنده مانده است، گفت: در درون انقلاب نیز شخصیت‌های بزرگی همچون شهید مطهری از ما گرفته شد و این خط سرخ محمد و آل محمد (ص) برای همیشه تاریخ  ماندگار بوده و هست،  در درون جامعه اسلامی نیز خداوند رهبرانی داده که همچون کوهی راسخ در برابر حوادث ایستادگی می‌کنند. 

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهادت بزرگان خط سرخی است که ما را در ادامه راه محکم‌تر می‌کند، افزود: جامعه اسلامی بااقتدار و عزت به راه خود ادامه خواهد داد تا تمدن نوین اسلامی در سایه جهاد محقق گردد. 

فلاحتی با بیان اینکه پنج‌شنبه پیش رو روز شهادت بزرگ بانوی بشریت حضرت زهرا (س) است، گفت: شهادت حضرت با توجه به برخی از نقل‌ها سوم جمادی‌الثانی است و هر دو تاریخ مورد عنایت جهان اسلام است. 

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) از امیرالمونین (ع) و از پیامبر خدا (ص) نقل می‌کند که در روز جمعه ساعتی هست که خداوند خواسته بندگان را اجابت می‌کند، تصریح کرد: هنگامه غروب خورشید دعا مستجاب می‌شود از این‌رو بنا بر روایات بعد از خطبه نماز جمعه و قبل از اقامه نماز و دیگری دمادم غروب آفتاب دعای شیعه امیرالمونین (ع) مستجاب است. 

امام جمعه رشت با بیان اینکه حادثه تلخ یک بامداد جمعه دل عالم اسلام و آزادی خواهان جهان را آزرده کرد، خاطرنشان  کرد: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دل همه آزادی خواهان جهان را آزرده کرده نه تنها مردم ایران اسلامی. 

خطیب جمعه رشت شهادت را برازنده قامت زیبای سپهبد سلیمانی دانست و بیان کرد: رهبری معجزه وار با اعطای نشان ذوالفقار به ایشان  پیش‌بینی این لباس شهادت بر قامت راستین او را کرده بودند. 

فلاحتی با بیان اینکه سردمداران جنایتکار امریکا و صهیونیسم در حال دق‌مرگ شدن بوده و حوادث اخیر برایشان قابل تحمل نیست، خاطرنشان کرد: رزمایش مرکب نیروی دریایی جمهوری اسلامی همراه دو کشور قدرتمند در آسیای میانه و خاورمیانه در معادلات جهانی بی سابقه بوده و این رزمایش برای قدرتهای پوشالی غیر قابل تحمل بوده است. 

وی ضعف و انشقاق در اقتدار دولت عراق را دومین عامل این جنایت آمریکایی‌ها دانست و گفت: آمریکا با این خیال که بین مردم و دولت انشقاق ایجادشده دو جنایت اخیر را به عمل آوردند. 

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه کریدور ایران و کشورهایی مانند عراق و سوریه، زمینه جبهه‌گیری دشمن شد، افزود: برای این جنایت، باید گفت که دوران افول ترامپ جنایتکار اذعان شده و این دولت پس‌ازاین دوره دیگر رای نخواهد داشت. 

وی با بیان اینکه دشمن فکر می‌کرد ایران مشغول  برطرف کردن ترقه‌بازان در ایران است، تصریح کرد: دشمن نتوانسته لبنان را نیز به اهداف خود برساند و این عوامل بنایی شد که آمریکایی‌ها در دنیا تو سری خورده و این عزلت گیری که برای آمریکایی‌ها رقم خورد و به اذعان خودشان قابل جمع‌کردن برای انها نیست. 

فلاحتی با اشاره به تحلیل‌های برخی از اندیشمندان غربی ایران را برنده بازی و آمریکا را بازنده دانست و گفت: شهادت این عزیز و محبوب دل‌های آزادگان جهان زمینه‌ساز وحدت دل‌ها و ملتهای آزاده جهان خواهد شد. 

وی خطاب به دشمن‌های قداره‌کش ملت های مسلمان و ایران اسلامی بیان کرد: ما هزاران سردار سلیمانی در نیروهای مسلح و سپاه پاسداران داریم که آرام‌آرام وارد میدان شده و دشمن را از صحنه روزگار محو خواهند کرد.

امام جمعه رشت خطاب به ملت اآاده خواه جهان خاطرنشان کرد: از امروز به بعد هیچ سرباز آمریکایی و نیروهایش در هیچ جای دنیا دیگر امنیت نخواهد داشت.

فلاحتی با بیان اینکه با شهادت سپهبد شهید، رهبر عزیز ما محبوب دل‌ها خواهد شد چراکه او بعد از وعده شهادت سردار در زمان دادن مدال ذوالفقار ملتها فهمیدند که رهبری با الهام الهی سخن گفته است، گفت: به حول قوه الهی سخن رهبری مبنی بر اضمحلال و از بین رفتن رژیم منحوس صهیونیسم محقق خواهد شد. 

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی، مالک اشتر امام علی (ع) و سقای دشت کربلای امام حسین (ع) در دوران ما بود، افزود: فقط دستهای سردار محبوب دل‌ها را برای ما می‌آورند همان دستانی که مقتدرانه در برابر دشمنان ایستاد. 

فلاحتی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی شهادت سپهبد سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی چهره بین‌المللی بوده و تمام آزادی خواهان و جوانان مقاونت در دنیا خونخواه این سردار محبوب دل‌ها هستند.

وی با بیان اینکه دنیا فهمیده است که آمریکایی‌ها آدم کش و قداره‌کش هستند، تصریح کرد: شهید ابو مهدی مهندس نیز برای مردم عراق ناجی بود، او در ایران و در کنار سپاه اسلام تربیت‌شده بود که شهادت او و سپهبد شهید سلیمانی قلبهای ما رو رنجیده کرده و ما بادلی مالامال از خشم علیه آمریکایی‌ها فریاد می زنیم "مرگ بر آمریکا ".

به گزارش فارس، مردم خشمگین، داغدار و عزاداری شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با مشت‌های گره‌کرده و دلی مالامال از غم فراقِ این سردار رشید اسلام مدام فریاد می زنند "مرگ بر آمریکا ".

انتهای پیام/84008

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت آمریکا شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق سعی کرد با غوغای رسانه‌ای این عملیات بزرگ را کوچک بشمارند ولی پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری سردار غلامرضا سلیمانی امروز _یکشنبه سوم اردیبهشت_ در همایش همپای طوفان، با اشاره به رشادت‌های حاج محمد کیانی اظهار کرد: حاج محمد کیانی از عناصر مؤثر لشکر قمربنی هاشم (ع) بود، گردان او در عملیات والفجر۸ بیش از ۳۰ حمله ارتش صدامی را دفع کرد و مانع از شکست این عملیات شد در عملیات کربلای ۴ به کمک لشکر امام حسین (ع) شتافت و در عملیات کربلای ۵ موانع را تصرف کرد و خودش را به لشکر ۱۰ زرهی عراق رساند.

وی افزود: جمعلی هیچ گاه پشت به دشمن نکرد و همیشه مقابله دشمن بود؛ گردان او یک گردان خط‌شکن و همیشه آماده بود که سخت‌ترین مأموریت‌ها را با موفقیت به سرانجام می‌برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آموزش نیرو و کادرسازی از دیگر ویژگی‌های این سردار بزرگ بود که هم‌زمان با ماموریت‌هایش این وظیفه را هم انجام می‌داد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس نه تنها فعالیت‌های جمعلی کم نشد بلکه بیشتر هم شد با شهادت او چهارمحال‌وبختیاری یک سرباز ولایتمدار، یک شهید زنده، یک فرمانده بزرگ و یک خادم مردم را از دست داد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق افزود: عملیات وعده صادق یک قاعده جدیدی را در دنیا برجای گذاشت؛ بعد از این عملیات آینده جهان به کلی تغییر کرد و راه جدیدی پیش روی جهانیان باز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مؤلفه امنیت بعد از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق به کلی از بین رفته است و امروز شهرک نشنیان در حال فرار از سرزمین‌های اشغالی هستند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق سعی کرد با غوغای رسانه‌ای این عملیات بزرگ را کوچک بشمارند ولی پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده مشخص خواهد شد.

وی افزود: سنت الهی پیروزی حق بر باطل است و ما ۴۵ سال است که شاهد تحقق این وعده هستیم.

کد خبر 747023

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • سفر رئیسی به پاکستان حامل پیام وحدت برای منطقه و جهان اسلام است