Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهادت حاج قاسم اگرچه دردناک و جانکاه است؛ اما نوید بخش پیروزی نهایی و غلبه سپاه حق بر باطل خواهد بود و نه تنها خللی در اراده مستضعفان و سربازان لشکر حق وارد نمی‌شود؛ بلکه خط جهاد مقاومت با انگیزه مضاعف به کار خود ادامه خواهد داد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه

شهادت عزتمندانه سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(حفظه ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..)  و ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی علی الخصوص مردم پایتخت شور و شعور حسینی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم، دشمن جنایتکار با این اقدام هولناک و احمقانه ثابت کرد که نفس‌های آلوده‌اش به شماره افتاده و تنها راه بقا را، دست یازیدن به چنین قمار خطرناکی می‌داند و گمان کرده است، به شهادت رساندن مردان مرد سپاه عظیم اسلام، آبروی از دست رفته اش را باز می‌گرداند. اما دانشجویان بسیجی و انقلابی استان زنجان اعلام می‌کنیم: 
شهادت حاج قاسم اگرچه دردناک و جانکاه است؛ اما نوید بخش پیروزی نهایی و غلبه سپاه حق بر باطل خواهد بود و  نه تنها خللی در اراده مستضعفان و سربازان لشگر حق وارد نمی‌شود؛ بلکه خط جهاد مقاومت با انگیزه مضاعف به کار خود ادامه خواهد داد و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است و ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ تر خواهد کرد.

امریکای جنایتکار بداند با رفتن شهید سلیمانی به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه دیشب آلودند و دولت امریکا یا همین امروز شروع به برچیدن پایگاه‌های خود کند یا برای سربازانش سفارش تابوت دهد و از همین امروز ناقوس مرگ برای نابودی خود را به صدا در آورد و در هر زمان و مکانی منتظر لشگر ابابیل و دست منتقم الهی باشد.

والله عزیز ذوانتقام

بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زنجان
بسیج دانشجویی دانشگاه الغدیر زنجان
بسیج دانشجویی دانشگاه صوفی زنجان
بسیج دانشجویی دانشگاه روزبه زنجان
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ابهر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ابهر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قیدار
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور قیدار
بسیج دانشجویی دانشگاه کار خرمدره

منبع: فارس

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دانشگاه استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم