Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:51:48 GMT

راهپیمایی مردم اراک پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۳۶۴۷

راهپیمایی مردم اراک پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی

مردم شهرستان اراک در استان مرکزی، پس از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی راهپیمایی و تجمع کردند. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار و تروریست، مردم شهرستان اراک امروز پس از اقامه نماز جمعه به خیابان‌ها آمده و ضمن راهپیمایی انزجار خود از شیطان بزرگ را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمازگزاران شهرستان اراک پس از نماز جمعه با راهپیمایی انزجار خود را از به شهادت رساندن شهید سپهبد سلیمانی توسط آمریکای جنایت کار اعلام کردند و یاد و خاطره فرمانده قلب‌ها حاج قاسم سلیمانی را گرامی‌داشتند.

این درحالیست که در مراسمی همزمان با نماز باشکوه جمعه اراک مردم با روضه خوانی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به روح بلند امام شهیدان و حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند و خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایتکار به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ضد آمریکایی مردم گرگان در محکومیت ترور سپهبد سلیمانی برگزار شد+فیلمراهپیمایی باشکوه مردم سنندج محکومیت اقدام تروریستی آمریکا + تصاویراندوه مردم همدان از شهادت سپهبد سلیمانی+ تصاویر

راهپیمایی نمازگزاران اراکی نیز از مقابل درب مصلی اراک به سمت خیابان سلمان فارسی و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر سازش کار ادامه یافت و در انتها همه راهپیمایان بر تبعیت از ولی فقیه زمان و ادامه راه شهید سلیمانی و انتقام سخت از آمریکا تاکید کردند.

انتهای پیام/711/

R7980/P4001/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد