Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در پیامی شهادت سردار محبوب امت اسلامی، سرلشگر حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه از جمله شهید بزرگوار ابومهدی المهندس را تسلیت گفت و تاکید کرد خون پاک آنها نقطۀ عطفی برای اعتلاء مسیر مقاومت و پیروزی‌های بیشتر امت اسلامی خواهد بود. تاریخ انتشار: 16:06 - 13 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۹۳۰ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سعید جلیلی در پیامی شهادت سردار محبوب امت اسلامی سرلشگر حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان از جمله شهید بزرگوار ابومهدی المهندس، را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قاسم سلیمانی سردار محبوب امت اسلامی به آرزوی دیرین خود، شهادت، دست یافت.
او قهرمان مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی بود که بار‌ها طعم شکست را به رؤسای جمهور آمریکا چشاند و به جهانیان نشان داد قدرت مستکبران چقدر سست و لرزان است.   بیشتر بخوانید:
شهادت سردار امت اسلامی/ اعلام ۳ روز عزای عمومی   شکست‌های پی‌درپی آمریکا در منطقه و روی‌آوردن او به تروریسم، گواهی روشن بر ضعف آمریکا در برابر قدرت مقاومت است. سلیمانی نماد مقاومت و کارامدی تفکر بسیجی در عرصۀ جهانی بود.

او مصداق بارز کسانی بود که امام علی (ع) دربارۀ آن‌ها فرمود: «دُعُوا للجهاد فأجابوا، و وثِقوا بالقائد فاتّبَعوه دعوت جهاد را پذیرفته و به رهبر خود اطمینان داشته و از او پیروی کردند»
شهادت پرافتخار به‌دست فاجرترین افراد، صدق کلام امیرمؤمنان (ع) را دربارۀ او نشان داد که: «تعاقدوا على المنیّة، و أبرد بِرُؤوسهم إلى الفجرة، پیمان جانبازی بستند و سرهاشان را برای فاجران فرستادند.»

اینک خون پاک او و یار دیرینش شهید بزرگوار ابومهدی المهندس نقطۀ عطفی برای اعتلاء مسیر مقاومت و پیروزی‌های بیشتر امت اسلامی خواهد بود که شکستی سنگین‌تر از گذشته را بر رژیم حاکم بر امریکا خواهد چشاند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی شهادت سردار سلیمانی ابومهدی المهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی که در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار امان الهی اظهار کرد: شهید امان الهی از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

وی افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدای مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: از خداوند می‌خواهیم که معرفت شناخت شهدا را به ما عطا کند تا بتوانیم رهروان خوبی برای این این بزرگواران باشیم.

کد خبر 6081011

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت