Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پیامی شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام، انقلاب و ایران، حاج قاسم سلیمانی را به ساحت مقدس حضرت بقیه اللّه الاعظم «ارواحنا له الفداه»، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و آحاد ملت مقاوم و سلحشور ایران اسلامی تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 16:08 - 13 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۹۵۵ به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با صدور پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب‌الشهداء والصدیقین

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتاً بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت هنر مردان خداست

قامت سرافرازی از منادیان توحید و ایثار در راه صیانت از حریم ایمان و ولایت بر خاک افتاد و همزمان روح بلندش به ملکوت اعلی پرکشید.

شهادت مظلومانه "سرباز ولایت و "سردار سرافراز اسلام، انقلاب و ایران؛ حاج قاسم سلیمانی که پس از عمری مجاهدت و ایثار در حراست از حریم اهل بیت «علیهم السلام» و نبرد با گروهک‌های تکفیری _ صهیونیستی و حامیان آن‌ها در هجوم ناجوانمردانه رژیم سفاک و تروریست ایالات متحده آمریکا به لقاء حق نائل شد؛ فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.

بدون تردید خون پاک این شهید والامقام فصل جدیدی در مبارزه امت اسلامی با استکبار جهانی و جریان‌های تروریستی و تکفیری گشوده و روح تازه‌ای در کالبد مجاهدان فی سبیل اللّه خواهد دمید.

بدین وسیله شهادت اسطوره مقاومت و مجاهد فی سبیل اللّه؛ سردار حاج قاسم سلیمانی را به ساحت مقدس حضرت بقیه اللّه الاعظم «ارواحنا له الفداه»، نایب برحق ایشان؛ فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت اللّه العظمی الامام خامنه‌ای «مدظله العالی»، نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و همرزمان سردار سلیمانی، ملت سلحشور و وفادار ایران اسلامی علی الخصوص خانواده معزز آن شهید بزرگوار؛ تبریک و تسلیت عرض نموده و به عاملان خبیث این جنایت اعلام می‌نمایم که آحاد ملت مقاوم ایران از مبارزه با آمریکا و متحدانش دست بردار نبوده و بنا بر سند خونخواهی و ادامه راه این شهید گرانقدر، ابراز دشمنی با نظام سلطه را در بینش و منش و قلم و قدم خود ادامه خواهند داد.   بیشتر بخوانید: 
پیام تسلیت رییس سازمان بازرسی کشور در پی شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی (ره)
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله عباسی در نشست هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان که با حضور امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این کنگره‌ها در چله دوم انقلاب ظرفیت مؤثری برای رو به رو شدن نسل نو با واقعیات فرهنگ رشادت و شهادت است، افزود: این ظرفیت مؤثر باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد کنگره ۸ هزار شهید گیلان ادامه داد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید از ظرفیت هنر در تهیه برنامه‌های اجرایی کنگره ۸۰۰۰ شهید استان به شکل مطلوب استفاده شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان در دوره گذشته الگویی برای دیگر استان‌ها شد و حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به آن مراسم بخشید.

عباسی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، ولی بعد از دعوت مادر شهدای گیلانی از ایشان، شهید سلیمانی در آن کنگره شرکت و سخنرانی کردند.

استاندار گیلان گفت: باید تلاش کرد تا کنگره ۸ هزار شهید گیلان در سال آینده و با بهترین کیفیت برگزار شود لذا برای انجام این امر با به مانند همیشه در انجام امور به شهدا و امام شهدا متوسل شویم.


کد خبر 6085965

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس