Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عزت‌اللهی روزهای عجیبی را در باشگاه یوپن سپری می‌کند. همان باشگاهی که قبلاً مرتضی پورعلی‌گنجی را در اختیار داشت و بعدها امید ابراهیمی را از الاهلی قطر جذب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از ایران ورزشی، هافبک دفاعی و ۲۳ ساله‌ای که حدود ۳۰ بازی ملی در کارنامه دارد، فصل قبل و در ۵ دیداری که برای ردینگ انجام داد، یکی از بازیکنان مؤثر این تیم در چمپیون شیپ بود اما آسیب‌دیدگی بد زمانی سراغ او آمد تا سعید عزت‌اللهی از ادامه روند رو به رشد باز بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید عزت‌اللهی تا آخرین بازی فصل که تنها روی نیمکت نشست، از فوتبال دور بود و بعد از این اتفاق راهی بلژیک شد تا پیراهن باشگاه یوپن را بپوشد. عزت‌اللهی به محض حضور در یوپن، برابر استانداردلیژ در ژوپیرلیگ بازی کرد. دیداری که با نتیجه سه بر صفر به سود حریف تمام شد و سعید هم ۶۷ دقیقه در زمین حضور داشت. بعد از این بازی، نوبت به جام حذفی و دیدار برابر کاستیلن رسید که باز هم نام عزت‌اللهی در ترکیب اصلی دیده می‌شد. این دیدار در پایان ۱۲۰ دقیقه و ضربات پنالتی به سود یوپن تمام شد تا این تیم در روزی که عزت‌اللهی را کامل در اختیار داشت به دور بعدی جام حذفی صعود کند.

بعد از این بازی دیگر فرصت عرض اندام به سعید عزت‌اللهی نرسید. او به دلیل آسیب‌دیدگی موفق نشد جایگاهی در ترکیب یوپن برای خود دست و پا کند. به همین دلیل بحث جدایی عزت‌اللهی از یوپن مطرح شده و چند تیم لیگ برتری هم برای جذب این هافبک ۱۹۱ سانتیمتری اقدام کرده‌اند.
باشگاه پرسپولیس علاقه‌مند است تا سعید عزت‌اللهی را جذب کند و از طرفی سپاهانی‌ها هم با او تماس‌هایی را برقرار کرده‌اند. عزت‌اللهی ابتدای فصل هم مورد توجه استراماچونی و استقلال قرار داشت و همچنین تراکتور را خواهان خود می‌دید. حالا همان تیم‌های ابتدای فصل هم عزت‌اللهی را می‌خواهند و برای جذب او اقدام‌هایی انجام داده‌اند.

سعید عزت‌اللهی اما در چهار راهی شلوغی قرار گرفته و البته برای بازگشت به لیگ ایران باید مدیران روستوف را هم راضی کند. بعید است آنها به همین سادگی رضایتنامه عزت‌اللهی را صادر کنند، مگر اینکه به صورت قرضی با جدایی او موافقت کنند. سعید اما مترصد فرصت دیگری است تا بتواند بخت خود را در فوتبال اروپا آزمایش کند و به همین دلیل فعلاً پاسخی به پیشنهادهای ایرانی خود نداده است.

عزت‌اللهی کاملاً آماده بازی است اما سرمربی اسپانیایی یوپن از بازیکنانی استفاده می‌کند که خودش جذب کرده و نه باشگاه. سعید که در تعطیلات به‌سر می‌برد در گفت‌‌و‌گویی کوتاه درباره شایعه بازگشت به لیگ ایران می‌گوید:

هنوز هیچ چیزی معلوم نیست. من با یوپن و البته روستوف قرارداد دارم و نمی‌دانم در آینده چه اتفاق‌هایی رخ خواهد داد. فعلاً هم هدفم ادامه حضور در فوتبال اروپا است، مگر اینکه سرنوشت دیگری برایم رقم بخورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید عزت اللهی پرسپولیس استقلال استقلال امید ابراهیمی پرسپولیس تراکتور سپاهان سعید عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای سعید عزت اللهی در شب شکست شباب الاهلی

در چارچوب هفته نوزدهم لیگ امارات تیم شباب الاهلی میزبان النصر بود که با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

سعید عزت‌اللهی (۱۲) و موناس دابور (۸۵) زننده دو گل شباب الاهلی بودند. گل‌های النصر را نیز سمیر ممیشیوویچ (۹)، مانولو گابیادینی (۳۱) و ایساک تشینبانگو (۱+۹۰) وارد دروازه حریف کردند. شباب الاهلی از دقیقه ۴۳ با اخراج رنان ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

در جدول رده‌بندی لیگ امارات تیم شباب الاهلی با ۳۷ امتیاز دوم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گل زیبای سعید عزت اللهی در شب شکست شباب الاهلی
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • شکست شباب الاهلی مقابل النصر در شب سوپرگل سعید عزت اللهی
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • گل زیبای لژیونر گیلانی در لیگ فوتبال امارات
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟