Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:05:36 GMT

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به مقام معظم رهبری

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۴۵۷۳

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی به مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، در پی شهادت خادم الرضا (ع)، سردار حاج قاسم سلیمانی، حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی پیام تسلیتی را به محضر رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی صادر کرد.

متن پیام حجت الاسلام احمد مروی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی
با سلام و تحیات؛ شهادت سردار رشید و بلندآوازه جهان اسلام خادم الرضا (ع) حاج قاسم سلیمانی را که تمثال حقیقی مقاومت و جهاد در راه خدا بود، همچنین شهادت حاج ابومهدی المهندس فرمانده شجاع بسیج مردمی عراق و دیگر همراهان را به پیشگاه مقدس حضرت ولی‌عصر اروحنا فداه، به محضر حضرتعالی و به همه دلداگان خط نورانی مقاومت در جوار حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخلاص و رشادتهای آن مجاهد کم‌نظیر، یادآور دلاوری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های مجاهدان صدر اسلام و بزرگانی همچون مالک اشتر بود. آن بزرگمرد جهاد و مقاومت در شب جمعه شب زیارتی مولایش اباعبدالله (ع) به آرزوی دیرینش شهادت دست یافت و به لقاء همرزمان شهیدش شتافت.

از دست دادن سلیمانیِ کبیر برای جهان اسلام و بلکه جهان بشریت یک خسارت است. بشریت، امنیت و رهایی از چنگال تروریزم تکفیری را مدیون فداکاری سلیمانی و همرزمان اوست. دامنه مجاهدت‌های سردار رشید اسلام و همسنگران او در جبهه مقاومت تحت زعامت رهبر مقتدر انقلاب اسلامی، همه نقشه‌های خبیثانه آمریکا و رژیم صهیونیستی را در این سال‌ها به باد داد، نقشه شوم تجزیه کشورهای اسلامی و تولد خاورمیانه آمریکایی عقیم ماند، کشورهای اسلامی یکپارچه ماندند و سایه نحس تروریزم دست‌ساز آمریکا و اسرائیل از سر بلاد اسلامی رفع شد.

درنده‌خویان آمریکایی، دیشب به انتقام داعش و برای خوش‌رقصی نزد اراذل و اوباش کودک‌کش صهیونیست دست به این جنایت زدند، اما بشارت جنابعالی مبنی بر انتقام سخت از این جنایتکاران سبوع مایه شفاء قلوب مؤمنین و همه مجاهدان راه خدا خواهد بود.

باذن الله و با هدایت حکیمانه حضرتعالی، شجره طیبه مقاومت با خون این بزرگان پرثمرتر خواهد شد و تعجیل در نابودی مستکبران را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 4815286

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی سردار سلیمانی شهادت قاسم سلیمانی 9 دی بوشهر سردار سلیمانی ایلام قزوین خطبه های نماز جمعه شیراز آلودگی هوا انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان بیرجند شهرکرد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی‌های سیاسی در خاورمیانه ورود خواهد کرد

رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی‌اش نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی): اسرائیل ثابت کرده است که جز زبان زور، چیز دیگری نمی‌فهمد. با او جز با زبان قدرت یک ملت و قدرت یک امت اسلامی در سراسر عالم، نمی‌شود حرف زد. ۱۳۷۰/۰۷/۲۷

بدون تردید عزت و عظمت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل جانفشانی ها و رشادت های حافظان امنيت و بزرگمردان راه ایثار و شهادت است.

شب گذشته بار دیگر دلیرمردان سپاه پاسداران با اقتدا به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و تأسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری،در پاسخ به جنایت تجاوز به کنسولگری ایران، اقتدار و سربلندی نظامی میهن عزیزمان را به رخ جهانیان کشاندند و رژیم خبیث صهیونیستی را تنبیه کردند.

هدف قرار دادن مراکز استراتژیک نظامی رژیم رذیله اسراییل با توان نظامی ایران اسلامی و به لرزه در آوردن گنبد دفاعی پوشالی این رژیم به مثابه آیه شریفه" مَثَلُ الَّذِينَ اتَّخَذُوا مِن دُونِ اللَّهِ أَوْلِيَاء كَمَثَلِ الْعَنكَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَيْتًا وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُيُوتِ لَبَيْتُ الْعَنكَبُوتِ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ"باعث شادی دل خانواده های شهدا و ملت شریف و نجیب ایران شد.

قطعا بعد از افتخار آفرینی شب گذشته ایران اسلامی به مرحله جدیدی از تصمیم سازی های سياسی در خاورمیانه و جهان ورود پیدا خواهد کرد.

امروز جای تهرانی مقدم ها، سليمانی‌ها و همه شهدای ما خالیست.

وزارت آموزش و پرورش هم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نسل آرمانی نام و یاد سلیمانی ها را تا ابد در قلب فرزندان این مرز و بوم  زنده نگه خواهد داشت.



باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد
  • پدافند دشمن صهیونیستی برای مقابله با ایران موجب تمسخرشان شد/ ثابت شد قدرتشان پوشالی است
  • ایران به مرحله جدیدی از تصمیم‌سازی‌های سیاسی در خاورمیانه ورود خواهد کرد
  • مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی
  • تجلیل از آیت الله شهید سلیمانی تقدیر از اسلام سیاسی است
  • پیام تسلیت تجمع علمای مسلمان لبنان به اسماعیل هنیه