Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم الشحانیه سرانجام نخستین پیروزی‌اش در فصل جاری لیگ ستارگان قطر را پس از ۱۲ هفته کسب کرد. ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم قعرنشین الشحانیه امشب (جمعه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر مقابل تیم بالای جدولی الغرافه صف‌آرایی کرد و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمانجو، مهاجم ساحل عاجی تیم الشحانیه دو گل این تیم را در دقایق 18 و 54 به ثمر رساند. تنها گل تیم الغرافه نیز توسط سفیان هانی در دقیقه 42 از روی نقطه پنالتی حاصل شد.

رامین رضاییان غایب فهرست تیم الشحانیه در این بازی بود. این نتیجه در حالی رقم خورد که با اخراج علی فریدون در دقیقه 66 تیم الشحانیه بیش از 25 دقیقه 10 نفره بازی کرد.

تیم الشحانیه با کسب نخستین پیروزی فصلش هشت امتیازی شد و به رده دهم جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قطر صعود کرد.

جهانبخش نامزد کسب جایزه بهترین عملکرد ماه برایتون شد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط رامین رضاییان لیگ ستارگان قطر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رامین رضاییان لیگ ستارگان قطر رامین رضاییان لیگ ستارگان قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چهارچوب رقابت‌های دیگه فوتبال آمریکا روبروی نشویل به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

شاگردان تاتا مارتینو خیلی زود روی اشتباه مدافع این تیم و در دقیقه دوم بازی گلی را از حریف دریافت کردند اما این لیونل مسی بود که توانست در دقیقه ۱۱ بر روی پاس گل لوئیس سوارز گل مساوی را به ثمر برساند تا نگرانی‌های تیمش را کاهش دهد.

در فاصله شش دقیقه تا پایان نیمه اول این ستاره آرژانتینی بار دیگر درخشان ظاهر شد و پاس بسیار خوبی را برای سرخیو بوسکتس ارسال کرد که او هم به بهترین شکل از این پاس استفاده کرد و آن را وارد دروازه حریف کرد تا نیمه اول با پیروزی اینتر میامی به پایان رسیده باشد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه دوم بی‌فایده بود اما بار دیگر این مسی بود که در دقیقه ۸۱ و از روی ضربه پنالتی که به سود اینترمیامی اعلام شده بود توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند و این دیدار با درخشش او و با همین نتیجه به پایان رسید تا اینترمیامی به یک پیروزی ارزشمند رسیده باشد.

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • معجزه ذوب‌ با دو گل وقت‌های اضافه
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی
  • پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)