Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:52:53 GMT

بازگشت ستاره سابق آتزوری به فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۵۷۱۲

بازگشت ستاره سابق آتزوری به فوتبال

دنی اوسوالدو ستاره آرژانتینی الاصل سابق تیم ملی ایتالیا به بازنشستگی خود پایان داد.

به گزارش "ورزش سه"، دنی اوسوالدو، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا به صورت رسمی به بازنشستگی‌اش خاتمه داد تا با تیم آرژانتینی بانفیلد قرارداد ببندد.

باشگاه بانفیلد شب گذشته اعلام کرد که اوسوالدوی 33 ساله با این تیم قراردادی بسته است که تا پایان فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال آرژانتین اعتبار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

اوسوالدو سال 2016 در تیم بوکاجونیورز کفش‌هایش را آویخت و از آن پس زندگی حرفه‌ای خود را روی موسیقی و تلویزیون متمرکز کرد. او که متولد آرژانتین است، ترجیح داده که به زادگاهش برگردد و در آنجا دوران فوتبالش  را از سر بگیرد.

اوسوالدو اکثر روزهای دوران بازیگری‌اش را در ایتالیا سپر کرده و سابقه بازی برای تیم‌هایی مانند لچه، فیورنتینا، رم، یوونتوس و اینتر را دارد. او 14 بازی هم برای تیم ملی ایتالیا انجام داده و چهار گل هم زده است.

اوسوالدو به تیمی ملحق می‌شود که در حال حاضر در جایگاه شانزدهم جدول لیگ دسته اول فوتبال آرژانتین ایستاده است. این تیم تا ماه سپتامبر سال گذشته تحت هدایت یکی دیگر از چهره سرشناس سری آ هرنان کرسپو قرار داشت.

 

 

آ اس رم آرژانتین بوکاجونیورز اوسوالدو تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم آرژانتین بوکاجونیورز اوسوالدو تیم ملی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس

مسینا در دیداری از هفته 37 سری چی ایتالیا مقابل پوتنتزا به تساوی 2-2 رسید. این بازی یک اتفاق ویژه داشت؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند.

به نقل از IFTV؛ ارمانو فوماجیالی دروازه بان 42 ساله مسینا که از سال 1999 مشغول بازی در دسته های پایین تر فوتبال ایتالیا است، دیشب در جریان دیدار با پوتنتزا، بازی در کنار جاکوپو پسر خود را تجربه کرد. جاکوپو که 18 سال دارد و یک هافبک است، در دقیقه 93 این دیدار به میدان آمد و اولین بازی حرفه ای را در شرایطی تجربه کرد که پدر با تجربه خود هم در زمین بود. در تاریخ فوتبال ایتالیا حداقل در سطح حرفه ای و طی 5 دهه اخیر برای اولین بار است که یک پدر و پسر با پیراهن تیمی یکسان به میدان می روند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • اعتراف اوسمار درباره دوران فوتبال بازی کردنش
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس