Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب مجیدی همزمان با فصل نقل و انتقالات زمستانی باعث شده تا نام‌های زیادی حوالی باشگاه استقلال به گوش برسد و لیست‌های مختلفی برای باشگاه منتشر شود.

به گزارش تابناک ورزشی، این اسامی دور از ذهن که انتشار نام آن‌ها با استقبال هواداران نیز رو به رو نشده چهره‌های سابق تیم فوتبال استقلال را تشکیل می‌دهند که در سال‌های گذشته با پیراهن این تیم توفیقی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام برزای، حسن بیت سعید، آندرانیک تیموریان، محسن فروزان، جبوری و چند چهره دیگر اسامی هستند که طی ۲۴ ساعت گذشته به عنوان لیست فرهاد مجیدی منتشر شدند.

یکی از مدیران باشگاه استقلال ضمن تکذیب حضور نام این بازیکنان در لیست فرهاد مجیدی اعلام کرد که مذاکرات باشگاه با گزینه‌های مد نظر مجیدی به زودی آغاز خواهد شد. 

به نظر می‌رسد این باشگاه در ابتدا به دنبال برطرف کردن مشکلات بازیکنان حال حاضر این باشگاه و البته دستیاران فرهاد مجیدی است و بعد از شروع تمرینات و بازگشت نظم به روند تیمی، فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات از سر می‌گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی حشد الشعبی شهلا ریاحی اسماعیل قاآنی لیست استقلال لیست خرید خریدهای استقلال تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا شهادت سردار سلیمانی ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی حشد الشعبی شهلا ریاحی اسماعیل قاآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار

سرمربی پرسپولیس اسامی بازیکنان مدنظرش برای حضور در جمع سرخپوشان را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو