Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رحمن خادم، مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌ مردی در تاریخ معاصر ایران بود که تمام عمر خود را صرف مجاهدت در راه خدا، سربازی ولایت و حفظ امنیت ایران عزیزمان کرد و در نهایت هم به آن‌چه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید و در اوج صلابت و محبوبیت، به خیل عظیم یاران شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلاب اسلامی و ملت سلحشور ایران به خون شهدای سرافراز خود، استوار است و شهادت سردار سلیمانی و یارانش، این استواری را دو چندان خواهد کرد.

خباثت و پلیدی تروریست‌های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم سردار سلیمانی بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی و مردم ولایتمدار و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی كهگيلويه و بويراحمد شرکت گاز شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات«وعده صادق» مایه افتخار ملت‌های آزادی خواه و جهان اسلام است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات شجاعانه نیروهای مسلح ایران اسلامی در قلب رژیم صهیونیستی مایه افتخار برای همه جهان اسلام و ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

آیت الله سید نصیر حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: رژیم صهیونیستی طی ۷۵ سال جنایات بیشماری انجام داده است و در جنایت دیگری که به کنسولگری ایران در دمشق سوریه حمله کرد از خطوط قرمز عبور کرد که باید پاسخ داده می‌شد.

وی اظهار کرد: اگر عملیات وعده صادق، گسترده و پیچیده بامداد امروز انجام نمی‌شد، رژیم صهیونیستی گستاخ‌تر می‌شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با وجود سه لایه حفاظتی و امنیتی رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا و غرب از این رژیم جنایتکار ر رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران اسلامی، این موشک‌ها و پهپادها به هدف اصابت کردند و درس عبرتی به همه ظالمان و جنایتکاران داد که در صورت هرگونه تعرض به ایران اسلامی جواب کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد.

حسینی تصریح کرد: زمان بزن و در رو تمام شد و با عملیات «وعده صادق» رژیم گستاخ و متجاوز را تنبیه کردیم و این عملیات در واقع یک نقطه عطفی در تاریخ بشریت است.

وی ادامه داد: سایر دشمنان ما از این حمله درس گرفتند که نمی‌شود با ایران اسلامی در افتاد.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: در صورتی که رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی غلطی کند پاسخ کوبنده‌تر و محکم‌تری دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات
  • عملیات«وعده صادق» مایه افتخار ملت‌های آزادی خواه و جهان اسلام است
  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی در دفاع از خود بود
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم