Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@20:43:43 GMT

سوگواری بر سر مزار هم رزم قدیمی

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۵۶۲۱۸

سوگواری بر سر مزار هم رزم قدیمی

مردم اصفهان به پاسداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی، بر سر مزار هم رزم قدیمی وی، شهید احمد کاظمی جمع شدند.


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمعه است و‌ غروب‌هنگام، جمعیت فوج فوج به سمت مزار شهید احمد کاظمی قدم برمیدارد، تو گویی که دری از فردوس بردین در گلستان شهدای اصفهان گشوده شده و شهید کاظمی به میزبانی داغداران رفیق جان و همسنگر قدیمیش می رود، همانگونه که ملائک بامداد امروز بر سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی سلام و درود گفته« سلام علیکم، طبتم فادخلوها خالدین» و بشارت بهشت جاودان و همنشینی با اولیاء‌الله را به او داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زن و مرد است که بر سر مزار شهید کاظمی حلقه زده تا تبریک شهادت سردار داده و از غم از دست دادن نماد امنیت و صلابتشان، از غم یتیمی امتی و از داغ سنگین إربا إربا شدن فردی بگویند که زمانی که‌خواب بوده‌اند بر جانشان نشسته و از غفلت‌ بیدارشان کرده‌است.

نوای مداحی به گوش می‌رسد که میگوید : غروب جمعه‌ها دلگیر است و‌ امروز از تمام جمعه‌ها دلگیرتر..
و میخواند:
«آرزو داشت به یاران شهیدش برسد
رفت پیوست به حاج احمد و تهرانی‌ها»

و زبان به روضه باز میکند و از شهادت سردار قدس، مالک اشتر زمان در شهر غربت همچون حضرت سیدالشهدا، از نامردی دشمن و ضعف برای از پا در اوردن سردار و‌دست بریده همچون حضرت عباس میگوید.
مداح میخواند و مردمی که این بار بدون هیچ‌ دعوت از ارگانی رسمی و فراخوانی به‌ گلستان شهدا امده اند همانند ابر بهار به‌پهنای صورت اشک میریزند و به سینه میکوبند.

انتهای پیام/63062/پ20/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید اصفهان قاسم سلیمانی سوگواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، حزب‌الله لبنان خبر شهادت محمد خلیل عطیه (ساجد) را در راه قدس اعلام کرد.

به این ترتیب شمار شهدای در راه قدس حزب‌الله لبنان از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به ۲۷۱ نفر افزایش یافت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده که این رزمنده مقاومت متولد ۱۹۹۴ در شهرک قانا و ساکن شهرک الصرفند در جنوب لبنان بود.

دو روز پیش نیز مقاومت لبنان، خبر شهادت سه تن از رزمندگان خود به نام‌های مبارک علی حمیه (صادق) از شهرک طاریا و ساکن شهرک البزالیه البقاعیه، حسین علی دغمان (ملاک) از شهرک جنوبی کفرتبنیت و علی رضا حرف (ابومهدی) از شهرک المنصوری در جنوب را منتشر کرده بود.

شبکه المیادین امروز با انتشار خبر شهادت یکی دیگر از اعضای مقاومت لبنان همچنین از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک‌های بیت لیف، عیتا الشعب، یارون، المحمودیه، العیشیه و ارتفاعات جبل ابو راشد را هدف قرار داد. این در حالی است که عملیات حزب‌الله در حمایت از مردم و مقاومت غزه علیه مواضع نظامیان اسرائیلی و پایگاه‌های نظامی آنها در شمال فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846697 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ