Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دیوان عدالت اداری در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت تروریست و جنایت پیشه آمریکا در اقدامی ددمنشانه با حمله به خودرو حامل چهره بین المللی مقاومت پاسدار رشید اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همسنگرانش باردیگر دشمنی و کینه عمیق خود را به فرزندان خمینی آشکار کرد. بدون تردید خون جاری شده این سردار سرافراز اسلام درخت تنومند مقاومت در جهان اسلام را آبیاری خواهد کرد و جانی دوباره خواهد بخشید و به حول و قوه الهی انتقام سخت و پشیمان کننده در انتظار آمریکای جنایت کار و همپالگی‌های حقیر آن در منطقه خواهد بود.

شهادت برای آن سردار خستگی ناپذیر پاداش عمری مجاهدت در راه خدا بود که آرزوی همه مجاهدان از صدر اسلام تاکنون بوده است.

این جانب شهادت این سردار پرافتخار و جمعی از همراهانش را به محضر حضرت، ولی عصر عج، فرماندهی معظم کل قوا، جبهه مقاومت و همرزمان و خانواده آنان تبریک و تسلیت می‌گویم.

محمد کاظم بهرامی 

رئیس دیوان عدالت اداری

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رئيس ديوان عدالت اداري شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سردار حجازی در دوره‌ای جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بود و ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید .
در  این مراسم  سردار کرمی همرزم شهید حجازی گفت: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی نگاه کنیم پیروزی بر رژیم طاغوت ، پیروزی در جنگ تحمیلی وبه تازگی پیروزی بر استکبار با جریان مقاومت ، از وقایع ماندگار دوران انقلاب اسلامی است.
وی افزود: چهره‌های شاخص مقاومت همچون شهید حجازی ، سردار همدانی و سردار زاهدی به عنوان شهدای جریان مقاومت همگی انتخاب سردار سلیمانی بودند و توانستند کار را به خوبی پیش ببرند .
سردار کرمی با بیان اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت نقشی برجسته داشت گفت: پیروزی جبهه مقاومت نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه این شهید بزرگوار است
وی همچنین حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همراهانش را حماقت این رژیم خواند و گفت: سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی در تلافی این حمله خورد در طول بیش از ۷۰ سال اشغال فلسطین نخورده بود.

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  •  پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • سردار قاآنی پیام صادر کرد +جزئیات مهم
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت