Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمالوند، بار دیگر به تبریز باز می گردد.

طرفداری- بعد از این که قرارداد رسول خطیبی با تیم ماشین سازی تبریز فسخ شد، این باشگاه مذاکرات خود را با فراز کمالوند برای هدایت این تیم آغاز کرد.

کمالوند امشب وارد تبریز شد تا مذاکرات نهایی را جهت عقد قرارداد با این باشگاه انجام دهد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ چند ماه پیش اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل نیمکت لیورپول را ترک کند. جستجو برای یافتن جانشین او توسط مدیران این باشگاه از همان زمان آغاز شد و در طول این مدت گزینه‌های متفاوتی برای هدایت این تیم مطرح شده است.

رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از اسلوت که در حال حاضر هدایت فاینورد را بر عهده دارد به عنوان گزینه اصلی جانشینی این مربی آلمانی نام برده بودند و حالا به نظر می‌رسد که مذاکرات برای نهایی کردن حضور او روی نیمکت لیورپول در آنفیلد به صورت جدی ادامه دارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده است که لیورپول در ساعات پیش رو برای توافق با باشگاه فاینورد و به خدمت گرفتن سرمربی این تیم پافشاری بیشتری خواهد کرد، چرا که مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند هرچه سریع‌تر انتقال اسلوت را نهایی کنند.

این در حالی است که رسانه‌هایی مانند تلگراف هلند خبر داده‌اند که اسلوت علاقه بسیاری به قبول هدایت لیورپول دارد و هیچ مشکلی در جزئیات قرارداد شخصی او با این باشگاه وجود نخواهد داشت. او امیدوار است که مذاکرات این باشگاه با مدیران فاینورد تا ۴۸ ساعت آینده به نتیجه برسد و تکلیف حضور او در این تیم در فصل آینده مشخص شود.

رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه این مربی هلندی، پیش از این به او اطلاع داده بود که شانس او برای امضای قرارداد با باشگاه لیورپول بسیار زیاد است و همین موضوع امید او برای نهایی شدن این قرارداد در فاصله‌ای کوتاه را افزایش داده است.

دیگر خبرها

  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!