Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هلال احمر جم گفت: نجات یک کوهنورد مصدوم با انجام عملیات سخت و نفس‌گیر در منطقه کوه‌های حرمی از توابع شهرستان جم و با حضور به‌موقع تیم امداد کوهستان انجام شد.

احمد یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، اظهار داشت: صبح امروز گروهی جهت کوهنوردی به سمت کوه‌های اطراف جم حرکت می‌کنند که یکی از آنها از ارتفاع سقوط کرده و از ناحیه پا دچار شکستگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان جم بیان کرد: بلافاصله پس از دریافت خبر حادثه، دو تیم امداد کوهستان شامل ۱۵ نفر نجاتگر با تجهیزات کامل به منطقه موردنظر اعزام شدند که به‌دلیل کوهستانی و صعب‌العبور بودن منطقه، نجاتگران کوهستان اقدام به کارگاه زدن و سیستم بالاکشی جهت انتقال مصدوم از دره به سمت بالا کردند.

وی ادامه داد: این عملیات به مدت پنج ساعت به طول انجامید و مصدوم پس از انتقال و نجات از دره به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

یزدانی گفت: با توجه به اینکه روزانه علاقه‌مندان زیادی جهت  تفریح و ورزش به کوهستان می‌روند، لازم است بهترین مسیرها را انتخاب کنند و از حرکت در دره‌ها و مسیرهای صعب‌العبور بپرهیزند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر سقوط تیم امداد کوهستان کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۷۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیروهای هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.

سیدمحمد مهدی سجادی افزود: عصر سوم اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت