Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ الیزه فرانسه در بیانیه‌ای اعلام کرد که امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه در تماس تلفنی با رجب طیب اردوغان همتای ترکی خود در مورد وضعیت کنون خاورمیانه به گفت و گو پرداخت. 
در بیانیه کاخ الیزه آمده است که به دنبال آخرین وقایع در عراق دو رهبر در مورد افزایش تنش در خاورمیانه ابراز نگرانی کرده و همچنین بر ضرورت جلوگیری از تشدید تنش تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مکرون در این تماس بر اولویت مبارزه با گروه تروریستی داعش و تعهد کامل فرانسه به اقدامات ائتلاف بین المللی یادآوری کرد. 
براساس بیانیه کاخ الیزه، رییس جمهوری فرانسه همچنین در مورد سوریه و وضعیت انسانی و امنیتی در ادلب ابراز نگرانی کرد. 
کاخ الیزه همچنین بر اهمیت سازمان ملل در حفظ دسترسی به افراد محلی سوریه که نیاز به کمک دارند تأکید کرد. 
ماکرون در مورد لیبی نیز با اردوغان گفت وگو کرد و تأکید کرد که بحران در این کشور راه حل نظامی ندارد و نیاز به جلوگیری از هرگونه تشدید ناشی از مداخلات خارجی است. 
 

برچسب‌ها ترکیه رجب طیب اردوغان فرانسه گروه تروریستی داعش سوریه آمریکا امانوئل مکرون عراق سردار سلیمانی پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترکیه رجب طیب اردوغان فرانسه گروه تروریستی داعش سوریه آمریکا امانوئل مکرون عراق سردار سلیمانی ترکیه رجب طیب اردوغان فرانسه گروه تروریستی داعش سوریه آمریکا امانوئل مکرون عراق سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • هوش مصنوعی فرصتی مهم در توسعه و پیشرفت است
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • فرانسه: حضور ما در خاورمیانه باعث مهار تنش است!
  • برگزاری نشست تحلیل تحولات خاورمیانه از طوفان الاقصی تا وعده صادق
  • نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد
  • راهبرد آمریکا در غرب آسیا چرا و چگونه شکست خورد؟