Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: شهادت سردار سلیمانی کینه و نفرت و جنایات آمریکا و اسرائیل را علیه مسلمانان ‌جهان بار دیگر آشکار ساخت و همه محور مقاومت اسلامی را بیدارتر نمود.

ماموستا لقمان محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: شهادت سردار رشید و سرافراز  و نگهبان جان بر کف مرزهای امنیتی جمهوری اسلامی همه را متأثر کرد، شهادت این مجاهد نستوه را به مقام معظم رهبری و همه ملت ایران تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شکست داعش خونخوار و ضربه به شیطان بزرگ و دفاع از محور مقاومت و حریم مستضعفان جهان از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مأموریت بزرگ میدان عمل این جهاد عظیم بر دوش مجاهدان و سلحشوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در طول چهل سال سردار سلیمانی‌ها را تقدیم این راه رهایی از ستم و کفر و استکبار کرده است.

ماموستا محمدی افزود:‌ آمریکای جهانخوار و پلید بداند هر کدام از ایرانیان سرباز این نظام و پاسدار سپاه لشکر اسلام هستند و هیچگاه از آرمان‌های دین پاک و نجات‌بخش اسلام دست بر نخواهند داشت و تا پای جان در مسیر محور مقاومت خواهند کوشید.

وی با بیان اینکه شهادت مدال عظیم الهی است که به بندگان مخلص هدیه می‌کند، افزود: صهیونیست‌ها و آمریکا و کفر جهانی بدانند همه ملت ایران و موحد محور مقاومت حزب‌الله هستند. وی اضافه کرد: این ملت آزاده در مسیر اعتقادات خود تا پای جان و رسیدن به فخر شهادت پاسدار انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه اهل سنت بیجار افزود: شهادت سردار سلیمانی کینه و نفرت و جنایات آمریکا و اسرائیل را علیه مسلمانان ‌جهان بار دیگر آشکار ساخت و همه محور مقاومت اسلامی را بیدارتر نمود.

وی تصریح کرد: ملت ایران با شهادت بزرگان از مقابله با دشمن بازنمی‌ایستند، بلکه آماده‌تر و شجاع‌تر از گذشته در برابر استکبار جهانی در رأس آمریکا یعنی شیطان بزرگ قد علم خواهند کرد و از آرمان‌های امام و رهبری انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: سنندج سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۵۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است