Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سویا در دیدار با بیلبائو در هفته نوزدهم لالیگا متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سویا شب گذشته در هفته نوزدهم لالیگا میزبان بیلبائو بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. سویا با این تساوی با 35 امتیاز در رده سوم ماند و در مقابل بیلبائو با این یک امتیاز 29 امتیازی شد و به رده هفتم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی از این رقابت ها وایادولید نیز میزبان لگانس بود که این دیدار نیز با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. لگانس با این تساوی با 14 امتیاز در قعر جدول و در 19 ماند. تیم میزبان نیز با این یک امتیاز 21 امتیازی شد و به رده چهاردهم رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف که محمد محبی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، عصر امروز در ورزشگاه یکاترینبورگ آرنا به مصاف تیم رده چهاردهمی اورال قرار گرفت.

یاران محبی که در هفته گذشته لیگ برتر روسیه شکست غیر منتظره و سنگین 5 بر یک مقابل اسپارتاک مسکو داشتند، در دیدار امروز برابر اورال توانستند جبران مافات کنند و به برتری ارزشمندی برسند.

تیم فوتبال روستوف که هشت روز قبل در مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ به پیروزی سه بر یک مقابل اورال رسیده بود، در دیدار امروز هم توانست همین تیم را با گلزنی رونالدو در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب کند.

یاران محبی با کسب پیروزی مقابل اورال 37 امتیازی شدند و مجددا به رده هشتم جدول لیگ برتر روسیه صعود کردند و همچنین به دلیل فاصله 11 امتیازی با منطقه سقوط، خیال خود را برای بقا در این رقابت‌ها در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل راحت کردند.

محمد محبی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر روسیه مقابل اسپارتاک مسکو فرصت بازی به دست نیاورده و از روی نیمکت یک کارت زرد گرفته بود، در مسابقه با اورال به علت محرومیت حضور نداشت.

دیگر خبرها

  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم