Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@15:13:56 GMT

پاسخ منفی ستاره لیگ برتر به پیشنهاد سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۱۰۲۲

پاسخ منفی ستاره لیگ برتر به پیشنهاد سپاهان

کاپیتان صنعت نفت آبادان گفت: نمی‌توانم تیم شهرم را تنها بگذارم. حالا صنعت نفت آبادان به من نیاز دارد، پس فعلاً در آبادان می‌مانم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نفت آبادان در نیم‌فصل اول لیگ برتر آنقدر عملکرد خوبی داشت که سپاهان روی کاپیتان این تیم یعنی طالب ریکانی دست بگذارد و برای به خدمت گرفتنش مذاکره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل با ریکانی گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

*صنعت نفت آبادان در نیم‌فصل اول چطور بود؟

با حضور اسکوچیچ، صنعت نفت تیم منسجم و یکدستی شد و در خور نام فوتبال آبادان توانستیم بازی کنیم و نتیجه بگیریم. البته می‌توانستیم حتی سکوی دومی جدول را به دست بیاوریم که بدشانسی آوردیم.

*یعنی توانایی رسیدن به سکوی دومی را دارید؟

ما در بازی با فولاد خوزستان در لحظات تلف شده از پیروزی محروم شدیم و اگر آن بازی را برده بودیم، الان دوم جدول بودیم، ولی خب تجربه خوبی بود که تا زمان سوت پایان، بازی تمام نشده و باید تا آخر بازی تمرکز خود را از دست ندهیم.

*در نیم‌فصل دوم می‌توانید این نتایج را کسب کنید و جزو تیم‌های بالای جدول باشید؟

با حمایتی که هواداران آبادان از ما می‌کنند، فقط به دنبال حضور بین سه تیم بالای جدول هستیم. یعنی هدف ما این است که در این فصل سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

*ولی نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود.

دقیقاً، در نیم‌فصل دوم به دلیل آنالیز و شناخت بهتر تیم‌ها از هم، بازی‌ها به مراتب سخت‌تر می‌شود. کار مشکلی داریم، ولی پتانسیل این را داریم که حتی بهتر از نیم فصل اول نتیجه بگیریم.

*حتی تا قهرمانی؟

بله، حتی تا قهرمانی. اگر مشکلات مالی باشگاه حل شود و هواداران مثل قبل از ما حمایت کنند، می‌توانیم این فصل شگفتی‌ساز و قهرمان شویم.

*شنیدیم از باشگاه سپاهان پیشنهاد جدی داری.

بله، سپاهان مذاکراتی با من داشت. کادر فنی سپاهان به من لطف دارند و حتی تجربه یک فصل هم در این تیم اصفهانی دارم، اما پاسخ منفی دادم چرا که نمی‌توانم تیم شهرم را تنها بگذارم. حالا صنعت نفت آبادان به من نیاز دارد، پس فعلاً در آبادان می‌مانم.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان ریکانی نفت آبادان ریکانی سپاهان طالب ریکانی نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر اگرچه بسیاری از اهالی فوتبال سقوط نفت آبادان را به لیگ دسته اول قطعی می‌دانند، اما با بررسی 6 دیدار پایانی تیم‌هایی که احتمال سقوط شان به لیگ یک وجود دارد یک مسئله مهم برزیلی‌های ایران را امیدوار می‌کند.

با نگاهی به جدول رده‌بندی لیگ برتر می‌توان اینطور برداشت کرد که 4 تیم نفت آبادان، نساجی مازندران، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان از شانس بیشتری برای سقوط به دسته پایین‌تر برخوردار هستند و پیکان و هوادار هم همچنان خطر سقوط را احساس می‌کنند.

نکته قابل توجه درباره 6 تیم پایینی جدول رده‌بندی این است که به غیر از نفت آبادان سایر تیم‌ها حداقل با یکی از تیم‌های مدعی جدول رده‌بندی بازی دارند.

استقلال، پرسپولیس  و سپاهان سه تیمی بالانشین جدول هستند که در 6 هفته پایانی با تیم‌های قعرنشین به جز نفت آبادان رو به رو می‌شوند؛ هوادار در هفته‌های پایانی باید با پرسپولیس و سپاهان دیدار داشته باشد، پیکان در هفته سی‌ام استقلال را پیش رو دارد و فولاد یک مسابقه با استقلال در تهران خواهد داشت. همچنین استقلال خوزستان با سپاهان و پرسپولیس در دو بازی از 6 بازی پایانی دیدار می‌کند و نساجی در قائمشهر پذیرای سرخابی‌های پایتخت خواهد بود.

در این شرایط نفت آبادان تنها تیم قعرنشین است که در 6 هفته پایانی لیگ برتر با هیچ‌یک از سه تیم اول جدول رده‌بندی روبه رو نمی‌شود. آنها در بازی‌های بعدی خود با هوادار، مس رفسنجان، آلومینیوم، شمس‌آذر، ذوب‌آهن و تراکتور مصاف می‌دهند و بی‌شک عدم رویارویی با تیم‌های بالانشین شانس بزرگی است که کمالوند و شاگردانش را به بقا در لیگ برتر امیدوار می‌کند.

گفتنی است؛ نفت آبادان با کسب 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول لیگ قرار گرفته و نسبت به نساجی 3 امتیاز و نسبت به استقلال خوزستان 4 امتیاز کمتر دارد.

دیگر خبرها

  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد + جدول لیگ برتر
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی/حسینی به ذوب‌آهن رسید
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود