Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع دیپلماتیک آمریکایی که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با سایت النشره تأکید کرد که واشنگتن کاملا نسبت به اوضاع لبنان و به ویژه ارتش آن اطمینان دارد.

وی با اشاره به هشدار واشنگتن به شهروندانش در لبنان، افزود: آنچه در این باره صورت گرفته است در چارچوب فعالیت عادی و روتین در منطقه خاورمیانه است و آمریکا برای محافظت از شهروندان و منافع خود در لبنان به دستگاه‌های امنیتی این کشور تکیه کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به روند فعالیت ارتش لبنان و اهمیت آن برای دولت آمریکا اشاره کرد.

در همین حال، یک منبع نظامی آمریکایی به آسوشیتدپرس گفت که کشورش صدها نیروی خود را در حالت آماده باش قرار داده تا برای حفاظت از سفارت آمریکا در بیروت به لبنان اعزام شوند.

وی افزود: این نیروها که در ایتالیا مستقر هستند به عنوان گامی در راستای اقدامات نظامی برای حفاظت از منافع آمریکا در خاورمیانه در حالت آماده‌باش قرار دارند.

این مقام نظامی آمریکایی که نخواست نامش فاش شود تأکید کرد، این احتمال وجود دارد که وزارت دفاع آمریکا ۱۳۰ تا ۷۰۰ نظامی را به بیروت اعزام کند.

در این راستا سفارت آمریکا در بیروت جمعه شب با صدور بیانیه‌ای به شهروندانش در لبنان هشدار داد که مراقب خود باشند.

در این بیانیه آمده است: با توجه به افزایش سطح تنش در عراق و خاورمیانه، لازم است که شهروندان آمریکایی در لبنان تازه‌ترین اخبار و تحولات این منطقه را دنبال کنند و در حالت آماده باش به سر ببرند.

سفارت آمریکا در ادامه بیانیه خود تأکید کرد: اتباع آمریکا در لبنان به مناطق حساس و پرخطر رفت و آمد نکنند و با سفارت در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لبنان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود

هلند در بیانیه خود اعلام کرده است که احتمال تعطیلی مجدد سفارت خود در تهران را رد نمی‌کند.

در این بیانیه آمده است: امنیت نمایندگی به طور مداوم نظارت می‌شود و احتمال تعطیلی مجدد سفارت در آینده‌ای نزدیک وجود دارد..

دولت هلند روز گذشته به اتباع خود هشدار داد که به دلیل وضعیت امنیتی نامعلوم رژیم صهیونیستی از سفر به اراضی اشغالی پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • چرا آمریکا حاضر به بمباران ایران همراه اسرائیل نشد؟ پاسخ نظامی آمریکایی
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • ۲۹ فرودین، روز تنبیه آمریکا
  • سفیر سابق بریتانیا: چرت نگویید! سفارت ایران در دمشق فرقی با سفارت آمریکا و بریتانیا نداشته
  • هشدار مکزیک به شهروندانش؛ اسرائیل را ترک کنید
  • جورج فریدمن، استراتژیست آمریکایی مطرح کرد: پاسخ نظامی ایران به اسرائیل و استراتژی ایالات متحده
  • سفارت هلند در تهران بازگشایی می‌شود
  • آمریکا به اسرائیل دائم هشدار می‌دهد تا اقدامی علیه ایران نکند