Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرامیداشت سومین روز شهدات سپهبد سلیمانی فردا، ۱۵ آبان در دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزار دانشجو، گرامیداشت سومین روز شهادت سپهبد شهید سلیمانی، فردا در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود.

از روز گذشته ستاد مردمی بزرگداشت شهید سلیمانی در همدان به همت جوانان انقلابی و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های همدان تشکیل شده و برنامه‌های بزرگداشت سردار را برنامه ریزی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ستاد از مردم همدان دعوت کرده تا فردا همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد دانشگاه بوعلی سینا حضور یابند و در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی حضور یابند.

در این مراسم سردار سالار آبنوش سخنرانی می‌کند و مصطفی میرزایی در رثای شهیدان و سیدالشهدا (ع) مرثیه سرایی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار سلیمانی دانشگاه بوعلی سینا بسیج دانشجویی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۲۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت صبح امروز با حضور یعقوب سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر و سایر مسئولان عالی رتبه از مؤسسه بهداری رزمی، سپاه و… برگزار شد.

یعقوب سلیمانی، دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: تعامل و هم افزایی با دستگاه‌های ذی‌ربط را باید در کنگره شهدای امدادگر جدی تر کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل یاد و خاطره شهدای امدادگر را زنده نگه داریم.

سلیمانی با بیان اینکه باید جدیت بیشتری برای معرفی شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها داشته باشیم افزود: کنگره شهدای امدادگر ادامه حرکت جهادی و ادامه مسیر شهادت است.

رئیس مؤسسه بهداری رزمی در ادامه گفت: اطلاعات کاملی از شهدا مخصوصاً شهدای امدادگر در سپاه و بسیج وجود دارد که باید از آنها برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره استفاده کرد.

در این نشست تاکید شد که شهدای شاخص در هر استان مشخص شوند تا برای جامعه امروز الگو سازی شود و همچنین بیان شد که خاطرات رزمنده‌های امدادگر در دفاع مقدس نیز نیاز است که جمع‌آوری شود.

کد خبر 6078786

دیگر خبرها

  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • بعد از شهادت شهید سلیمانی آمریکا و اسرائیل گوشه رینگ قرار گرفتند/ تابوی حمله به اسرائیل شکسته شده است
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه بوعلی سینا همدان 
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم
  • گرامیداشت شهید سپهبد قرنی و شهید سپهبد صیاد شیرازی برگزار شد
  • گرامیداشت شهید سپهبد قرنی و شهید سپهبد صیاد شیرازی