Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال معتقد است مجیدی در حال حاضر بهترین گزینه برای مربیگری در این تیم بود زیرا از گذشته شناخت خوبی از تیم داشته و همین می‌تواند باعث موفقیتش شود. با وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال به صحبت پرداختیم.

فرهاد مجیدی هم به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد؟

به هر حال باید یک نفر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب می‌شد این 25 روز همه که تیم منتظر استراماچونی بود به نظر من نباید این کار را می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اول هم مشخص بود که وی برنمی گردد زیرا کسی که این همه جریمه اضافه بارش را می‌دهد قطعا دیگر قصد بازگشت نخواهد داشت.

انتخاب مجیدی در این مقطع به صلاح تیم است؟

باید قبول کنیم وی شناخت خوبی از تیم دارد زیرا که فصل گذشته کنار این تیم بوده و تجربه سرمربیگری را هم دارد. در بین گزینه‌های فعلی از همه بهتر بود. امیدوارم که همه کمک کنیم تا استقلال باز هم به روزهای خوبش بازگردد.

اما خیلی از کارشناسان می‌گویند کاش مربی خارجی دوباره در استقلال مشغول به کار می‌شد

در ابتدا من یک سوال از شما دارم مگر خطیر برای مذاکره با استراماچونی به ایتالیا نرفته بود ولی آنطور که من از قول رئیس هیات مدیره استقلال شنیدم وی در آنجا پیشنهاد یک مربی ایتالیایی دیگر را داده است آن هم مربی‌ای که می‌گویند دو سال بیکار بوده پس این نشان می‌دهد که استقلال دنبال استراماچونی هم نبوده و بیشتر می‌خواسته هواداران استقلال را آرام کند.

قرار است نامجو مطلق دستیار مجیدی شود؟

نامجو مطلق یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ باشگاه استقلال بوده و در مربیگری هم تجربه خوبی دارد من فکر می‌کنم وی می‌تواند به مجیدی کمک کند زیرا زوج این دو نفر در حال حاضر بهترین زوج است.

قبول دارید استقلال از نقل و انتقالات عقب است؟

درست است که استقلال در نقل و انتقالات عقب‌تر از سایر تیم‌هاست ولی قطعا کادر فنی و مدیریت فکر این مساله را کرده است و شاید همه در این مدت به گزینه‌های مدنظرش مذاکراتی را هم داشته است. امیدوارم فقط بازیکنانی جذب تیم شوند که بتوانند به تیم کمک کنند نه اینکه بازیکن بیاید و در تیم نیمکت‌نشین شود.

به آینده استقلال امیدوار هستید؟

استقلال توانایی زیادی دارد در این تیم بازیکنان خوبی حضور دارند که هر کدام از آنها از تجربه کافی برخوردار هستند به شخصه فکر می‌کنم استقلال می‌تواند دوباره شرایط خوبش را تکرار کند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال علی جباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • لعاب دار کردن قورمه سبزی ؛ اندازه دقیق سبزی قورمه برای یک کیلوگرم چقدر است؟ | ترفندهای خوشمزه تر شدن قورمه سبزی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • سورپرایز جذاب آب و هوایی برای اردیبهشت
  • خداداد عزیزی: استقلالی ها به خاطر سوءظن به پرسپولیس ناراحت و نگرانند | با احترام به یحیی، تیم اوسمار واقعا بهتر است
  • جمهوری اسلامی جنگ طلب نیست اما تعرض به خاک خود را برنمی تابد