Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ــ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در بیانیه‌ای ترور سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی از سوی آمریکای جنایتکار را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا از اصفهان، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در پی شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی به این شرح است:

باسمه تعالی
«حقارت استکبار جهانی بار دیگر بیش از پیش عیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک خودزنی آشکار و شبانه با به شهادت رسانیدن سرباز ولایت و اسوه مقاومت و ایثار، این چهره بین‌المللی مقاومت را تبدیل به چهره ای ماندگار در طول تاریخ نمود.

طلاب و روحانیون و اساتید حوزه‌های علمیه استان اصفهان ضمن اعلام محکومیت این واقعه و عرض تسلیت به ساحت مقدس ولی‌الله اعظم حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری حفظه الله، به استکبار جهانی به خصوص آمریکا و اسرائیل جنایتکار اعلام میکنیم منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشید».

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اصفهان اصفهان سردار شهید قاسم سلیمانی سردار شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی، با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار بر اهمیت علم کلام در حوزه تاکید داشته و بیان کرد: باید مباحث کلام در حوزه اهمیت داده شود و اگر حوزه از نظر کلامی پیشرفت کند، می‌تواند حرف جهانی بزند.

آیت الله اعرافی در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت حوزه‌های علمیه، ارائه کرد.

کد خبر 6086574

دیگر خبرها

  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود