Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  ایمان محرابی‌نیا  در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2224 دستگاه ترددشمار انجام می‌شود. 

 

وی افزود: طبق‌ آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2224 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، در شبانه‌ روز گذشته کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت ‌به روز‌ قبل‌ 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 درصد کاهش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 13.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

*  ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: هم‌اکنون طبق‌ اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، ‌‌تردد ‌در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین-رشت و محورهای‌ فیروزکوه، هراز و ‌کندوان‌ ‌روان است.محرابی‌نیا همچنین از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده ساسانی خبر داد.

 

* بارش برف و باران در بسیاری از جاده‌ها

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر، اردبیل‌، یزد، خوزستان و کرمان‌، گفت: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های مرکزی، کردستان، قم، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال وبختیاری، زنجان، قزوین، فارس و‌ لرستان نشان می‌دهد.وی تأکید کرد: راننده‌ها برای ‌تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در خودرو خود داشته باشند.

*‌‌ ‌انسداد 9 جاده اصلی و فرعی به دلیل نبود ایمنی ‌

محرابی‌نیا افزود:‌ در حال حاضر جاده فرعی شمشک - دیزین‌، محور رامیان- اولنگ - شاهرود، محور قدیم خرم‌آباد-پل دختر‌، محور ‌و جاده شهداد-نهبندان‌‌ به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

 

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: همچنین در حال حاضر جاده وازک-بلده در استان مازندران، محور ‌سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد‌، محور پونل -خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، محور سروآباد -پاوه‌ واقع دراستان کردستان‌، محور گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود ‌است.

 

* آزادراه ‌کرج‌-تهران پرترددترین جاده‌‌ کشور‌

محرابی‌نیا اظهار کرد: در ‌24 ساعت گذشته بیشترین تردد ‌در آزادراه کرج - تهران‌‌‌، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج-قزوین ‌ثبت شد.

 

فارس

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: زنجیر چرخ برف باران اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان

مدیرکل راهداری جنوب استان کرمان از مسدود شدن محور زهکلوت-دلگان، محور رودبار جنوب-کهنوج در فرعی آبسردوییه و محور قلعه گنج-رمشک خبر داد. - اخبار استانها -

مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، اظهار داشت: از بامداد روز سه شنبه بارش‌ها در جنوب استان کرمان آغاز شده است.

وی با از آماده‌ باش 150 نیروی راهدار و 148 دستگاه سبک، نیمه‌سنگین و سنگین راهداری جنوب کرمان خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی سه مسیر مواصلاتی در جنوب استان کرمان مسدود شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از مسدود شدن محور زهکلوت-دلگان خبر داد و گفت: محور بم-ایرانشهر-دلگان جایگزین این مسیر شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل طغیان رودخانه‌ محور رودبارجنوب-کهنوج در فرعی آبسردوییه نیز مسدود شده است و محور اصلی رودبار-پل بهادرآباد-کهنوج جایگزین این محور است، گفت: محور قلعه گنج-رمشک در محدوده روستای صولان نیز مسدود شده و این مسیر محور جایگزین ندارد.

محمودی با بیان اینکه با توجه به بارش‌های سیل‌آسا در مناطق جنوبی کرمان به مردم و رانندگان توصیه می‌شود از تردد غیر ضرور در محورهای جنوب کرمان خودداری کنند، افزود: به مردم و رانندگان توصیه می‌شود از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، مسیرها و تردد غیرضروری از محل آبنماها به طور جدی خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان بیان کرد: رانندگان در صورت لزوم به تردد در محورهای جنوب استان آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه‌ها را از طریق تلفن گویا و شبانه‌روزی 141 مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جویا شوند و سپس اقدام به تردد کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد
  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • مسافران امروز ۲۷ فروردین بدون تجهیزات وارد محور‌های سیلابی نشوند
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • انسداد برخی جاده‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • مسدود شدن دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب