Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@01:02:17 GMT

دومین جشنواره مهدویت جهاد دانشگاهی قم تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۴۲۳۶

دومین جشنواره مهدویت جهاد دانشگاهی قم تمدید شد

گروه فرهنگی ــ مهلت ارسال اثر به دومین جشنواره مهدویت جهاد دانشگاهی قم تا 30 بهمن ماه تمدید شد. به گزارش ایکنا از قم، علی حسینی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم و دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت 14 دی ماه ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به میزان استقبال از جشنواره و درخواست‌های رسیده برای تمدید مهلت ارسال اثر، همچنین با توجه به قرار گرفتن در زمان امتحانات دانشگاه‌ها تصمیم بر این شد که این زمان تا 30 بهمن‌ماه تمدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محوریت دومین جشنواره ملی مهدویت آمادگی برای ظهور و تمدن‌ نوین اسلامی است، یادآور شد: این جشنواره در بخش‌های هنری شامل رشته‌های عکس، تایپوگرافی، پوستر، تصویرسازی و پادکست، بخش ادبی؛ شامل رشته‌های شعر، داستان کوتاه و دلنوشته و بخش کتابخوانی برگزار می‌شود. دبیر دومین جشنواره ملی مهدویت افزود: مسابقه کتابخوانی دومین جشنواره ملی مهدویت با محوریت کتاب «انسان 250 ساله»؛ بیانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه معصومین(ع) در روز 19 بهمن‌ماه به صورت آنلاین و از طریق سایت جشنواره برگزار خواهد شد. حسینی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند به سایت رسمی جشنواره به آدرس www.mahdaviatfest.ir مراجعه کرده و از روند برگزاری جشنواره با خبر شوند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا تمدید 30 بهمن جشنواره مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر محمد ریاحی قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر محمد جعفری فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
سیروس رضائی افزود: کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در ۳۳۰ صفحه در قطع وزیری تألیف شده است.
در معرفی کتاب آمده است: قرارداد‌هایی با کاوش در نظام حقوقی، دیده می‌شود که موضوع در آنها پس از انعقاد عقد، در عالم خارج موجود می‌شود یا طرفین یا یکی از آنها، آن را به وجود می‌آورد. به عبارت دیگر، طرفین در زمان انعقاد قرارداد نسبت به موضوعی توافق می‌کنند که هنوز به وجود نیامده و قرار است که در آینده موجود شود؛ یکی از مسائلی که ذهن را به خود مشغول می‌کند، نحوه و چگونگی امکان انتقال معدوم است.
علاقمندان برای تهیه کتاب به سامانه اینترنتی ۱۶book.irمراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری