Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین روزهای هفته گذشته شرکت مدیران خودرو با دعوت از خبرنگارن برنامه بازدید از انبار و تعمیرگاه مرکزی این شرکترا تدارک دید تا به مشتریان این شرکت اطمینان دهد که در زمینه تعمیر و ارائه خدمات پس از فروش هیچگونه مشکلی برای مالکان خودروهای "ام وی ام " و" چری" وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار عصر ایران در حاشیه این مراسم محمد حسن گرمان مدیر عامل شرکت  خدمات پس از فروش مدیران خودرو از راه اندازی مرکز تخصصی گیربکس های اتوماتیک CVT  خبر داد و گفت: با راه اندازی این تعمیرگاه ویژه گیربکس های خودروهایی که نیاز به تعمیر داشته باشند از سراسر کشور به این مرکز ارجاع شده و با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا تعمیر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی روزانه به 1800 مستری از طریق 161 نمایندگی ارائه خدمات می شود.

مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با اشاره به تجهیز انبار خدمات پس از فروش  این شرکت گفت: در این انبار تمامی قطعات یدکی محصولات مدیران خودرو از چری و ام وی ام تامین شده و مشتریان هیچگونه مشکلی در این زمینه نخواهند داشت.

در این برنامه خبرنگاران از بخش های مختلف تعمیرگاه مرکزی و انبار مرکزی شرکت مدیران خودرو بازدید کردند که گزارش تصویری آن در ادامه آمده است.

بیشتر بخوانید

______________________

تفاوت انواع گیربکس های اتوماتیک خودرو در چیست؟ چرا برخی چابک و برخی کند عمل می کنند/ گیربکس CVT و AMT به چه معناست؟

____________________

 

لینک کوتاه: asriran.com/002xua

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مدیران خودرو انبار شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز می‌کرد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

وی بیان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضائی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

کد خبر 6086944

دیگر خبرها

  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد