Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از پاک سازی۹۲ باب خانه در نقاط آلوده اطراف میدان امام حسین (ع) خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اشاره به اجرای دومین مرحله از طرح پاک سازی نقاط آلوده، پاتوق‌ها محلات اطراف میدان امام حسین (ع) با همکاری ماموران سرکلانتری یازدهم پلیس پیشگیری، در جمع خبرنگاران، گفت: ۹۲ باب خانه در خیابانهای صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین(ع) شناسایی و پاک سازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این طرح ۱۷۴ معتاد متجاهر جمع آوری و ۵۲ خرده فروش مواد مخدر و ۳۷ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تعدادی از منازل در خیابانهای صفا، اسدی و حوالی میدان امام حسین (ع) به صورت غیرقانونی فعالیت می کردند و موجب ناامنی این منطقه شده بودند که با اجرای این طرح در پاسخ به در خواست مطالبات مردمی انجام شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برخی از این منازل قابل ساماندهی است، تصریح کرد: بسیاری از منازلی که بحرانی بودند، پلمب شده و تعدادی از مالکان نیز بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه برخی از صاحبان منازل به دنبال درآمدزایی یک اتاق را به ۱۰ الی ۱۵ نفر اجاره می دادند و شبی ۱۵ هزار تومان می گرفتند، ادامه داد: وضعیت بهداشتی این مناطق ضعیف و مالکان بدون اینکه امکانات بهداشتی و رفاهی برای مستاجران تهیه کنند، اتاقهایی در اختیار آنها قرار میدادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعتیاد مواد مخدر پلاک قرمز پاكسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل ۴۰ خانه اطراف حرم شاهچراغ(ع) به مرکز فرهنگی

ایسنا/فارس استاندار فارس با تأکید بر ضرورت پیگیری مجلس برای تحقق بودجه‌های فرهنگی برای مسئله عفاف و حجاب گفت: هنوز یک ریال از بودجه هزار میلیاردی مصوب شده برای عفاف و حجاب، محقق نشده است.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۲۵ فروردین در نخستین نشست شورای فرهنگ عمومی استان فارس در سال ۱۴۰۳ با انتقاد از اینکه هم‌افزایی جدی در وضعیت فرهنگی کشور بین دستگاه‌های مختلف وجود ندارد،‌ افزود: مسئولان مختلف این درد دل را دارند و وقتی در کشور چنین جدیتی وجود ندارد، طبیعتا در استان‌ها هم نخواهد بود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی باید پیگیر بودجه‌های فرهنگی مصوب برای مساله عفاف و حجاب باشد، گفت: طبق استعلامی که از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفتیم،‌ هنوز یک ریال از بودجه هزارمیلیاردی که مصوب شده بود، محقق نشده است و فقط هجمه‌های فضای مجازی در این خصوص وجود دارد که چرا آن همه پول به این موضوع اختصاص داده شده است.

استاندار فارس همچنین از همه دستگاه‌های فرهنگی خواست که نقش سازمانی خود را در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مشخص کنند و افزود: مدیران اگر ایده‌ای هم برای سایر سازمان‌ها دارند، آن‌ها را پیشنهاد دهند و حرف‌هایشان در این خصوص را به نصب بنر در ساختمان‌هایشان محدود نکنند.

ایمانیه همچنین از طلاب درخواست کرد که همراه با خانواده‌هایشان حضور پررنگ‌تری در اماکن عمومی داشته باشند و تاکید کرد: تجربه ثابت کرده است که در هر مکانی که قشر روحانی حضور پررنگ داشته باشند، همان مکان‌ها به خوبی کنترل شده‌اند.

وی همچنین از تدوین و تهیه سامانه‌ای برای رصد فعالیت‌ها،‌ شرح وظایف و عملکرد سازمان‌ها در خصوص مسئله حجاب و عفاف خبر داد و گفت: با این سامانه،‌ نظارت بر هر سازمان به صورت ماهیانه انجام و کارنامه اعمال هر یک نیز صادر خواهد شد.

استاندار فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: قرار است امسال ۴٠ خانه در اطراف حرم شاهچراغ(ع) خریداری شود و از آن‌ها به عنوان مرکز فرهنگی استفاده شود که امیدواریم دستگاه‌های مختلف در این خصوص پای کار آمده و کاری ریشه‌ای و زیربنایی انجام دهند.

وی در پایان از کمک ۵۰۰ میلیاردتومانی وزیر نفت برای بهسازی دو مکان در شهر شیراز خبر داد و گفت: از این مبلغ ۲۵٠ میلیارد تومان برای قبرستان دارالسلام به عنوان دومین قبرستان قدیمی جهان اسلام و ۲۵٠ میلیاردتومان نیز برای رفع مشکلات حرم مطهر سید علا الدین حسین(ع) درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در بندرعباس اجرا شد
  • پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز بندرعباس
  • حمایت مردم اصفهان از عملیات وعده صادق
  • نورافشانی میدان امام حسین اصفهان در جشن موفقیت عملیات وعده صادق
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود
  • ۴۰ خانه میراثی اطراف حرم شاهچراغ (ع) به اماکن فرهنگی تبدیل می‌شود
  • سرریز ‌فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل به قره‌سو
  • خریداری ۴۰ خانه اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) برای ایجاد فضای فرهنگی
  • خرید ۴۰ خانه اطراف حرم شاهچراغ (ع) جهت فعالیت فرهنگی
  • تبدیل ۴۰ خانه اطراف حرم شاهچراغ(ع) به مرکز فرهنگی