Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران ‌تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با خاکسپاری پیکر مطهر «شهید وحید زمانی‌نیا» از همراهان سردار سلیمانی در این بارگاه ملکوتی موافقت کرد.

‌در همین خصوص خادم القرآن عباس سلیمی، معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌ حسنی(ع)، پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
بسی گفتیم و گفتند از شهیدان
شهیدان را شهیدان می‌شناسند
با عرض تبریک و تسلیت مجدد شهادت مظلومانه سردار پرافتخار سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه، از آنجا که یکی از جوانان برومند همراه آن سردار بزرگ در هنگام شهادت، افسر رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرگرد پاسدار شهید وحید زمانی‌نیا، از فرزندان خطّه ری و مجاورین‌ حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) است، تولیت محترم آستان ‌مقدس با دفن پیکر پاک آن شهید پرافتخار و جوان سلحشور در جوار حرم‌ مطهر، در شبستان امام ‌خمینی(ره) موافقت فرموده و مراتب امشب جمعه، سیزدهم دی‌ماه توسط نماینده این آستان با حضور در منزل آن شهید عزیز به استحضار خانواده محترم ایشان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحش شاد و یادش گرامی باد

گفتنی است، شهید وحید زمانی‌نیا متولد سال ۱۳۷۱ از همراهان و محافظان حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه 13 دی ماه 98 در کشورعراق به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی گفت: این نمایشگاه به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر و با همکاری بعثه رهبری در حج و زیارت، روز چهارشنبه گذشته (۲۹ فروردین) گشایش یافت و تا پایان ماه شوال (۲۰ اردیبهشت) فعال خواهد بود.   حجت الاسلام والمسلمین علی پایاب، مکان این نمایشگاه را ضلع شرقی صحن غدیر حرم مطهر رضوی اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه راوی محور است و روایان در این نمایشگاه حضور می‌یابند و در خصوص تحولات قبور ائمه بقیع (ع) و تخریب آن، به زائران رضوی توضیحاتی ارائه می‌دهند.   وی تصریح کرد: همچنین اساتید و کارشناسان در این نمایشگاه به سوالات و شبهاتی که در ذهن زائران، پاسخ می‌دهند.   در کتب تاریخی، حرم ائمه بقیع (ع) به عنوان «مشهد» و «حرم اهل بیت (ع)» معروف شده که در سمت غربی و منتهی الیه قبرستان بقیع واقع شده است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق روح تازه‌ای به کالبد مجاهدان طریق القدس دمید
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد