Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@16:35:37 GMT

ارائه وام به فرهنگیان فاقد مسکن

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۵۲۹۱

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص وام‌های حمایتی و ثانویه برای خرید مسکن فرهنگیان، گفت: تا سقف 160 میلیون تومان وام برای فرهنگیان فاقد مسکن پیش‌بینی شده است. ناطقان: گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش  در خصوص ارائه مسکن به فرهنگیان فاقد مسکن، اظهار کرد: برای تأمین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن، تفاهم‌نامه‌ای در ۷ ماده با وزارت راه و شهرسازی تبیین، تشریح و ترسیم شده است و تکالیفی برای آموزش و پرورش و تکالیفی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه کارگروه‌های مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی تعیین شد، گفت: در گام اول، ثبت‌نام از فرهنگیان شاغل و بازنشسته در سراسر کشور انجام شد و تقریبا 270 هزار فرهنگی فاقد مسکن ثبت‌نام کردند.

کریمی‌فر اضافه کرد: پس از ثبت‌نام، اسامی افراد را به وزارت راه و شهرسازی فرستادیم تا آنها در سامانه خودشان فرم «ج» را استعلام بگیرند و در حقیقت پالایش، پیرایش و ویرایش انجام شود و افراد واجد یا فاقد شرایط را به ما اعلام کنند و در نهایت افراد متقاضی فاقد مسکن مشخص شود.

وی ادامه داد: 4 گروه جامعه هدف تعیین کردیم که شامل زنان سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی، فرهنگیان بالای 20 سال سابقه و بازنشستگان فرهنگی است و بعد از آن اگر از این افراد، متقاضی نداشته باشیم و ظرفیت اضافی وجود داشته باشد، سایر افراد هم تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به پیش‌بینی وام‌های حمایتی وزارتخانه برای خرید مسکن فرهنگیان اشاره کرد و گفت: این وام‌های ثانویه برای احداث مسکن به زوجین فرهنگی در شهر تهران مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان، برای احداث در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر مبلغ 120 میلیون تومان و برای سایر شهرها 100 میلیون تومان است.

کریمی‌فر افزود: برای سایر فرهنگیان تحت پوشش این طرح نیز مبلغ وام مسکن در شهر تهران 100 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر، مبلغ 80 هزار تومان و برای سایر شهرها 60 هزار تومان پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: وام خرید کالا با کارمزد ۱۲ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه به تمام فرهنگیان واجد شرایط تا سقف ۵۰ میلیون تومان تعلق می‌گیرد.
منبع: فارس برچسب ها: وام ، مسکن ، فرهنگیان ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وام مسکن فرهنگیان ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (هشتم فروردین ۱۴۰۳) هیات دولت با حضور خبرنگاران گفت: آقای رییس جمهور براساس شعار سال که رهبری مشخص فرمودند همه دستگاه ها و به ویژه وزارتخانه‌های تولید کننده کشور از جمله صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و وزارتخانه‌هایی را که در حوزه های خودشان می توانند تولیداتی داشته باشند.

وی‌افزود: از جمله وزارت نفت را مکلف کرده اند که در بازه ای زمان بندی شده برنامه های خود را برای تحقق شعار سال هر چه سریع‌تر به معاون اول رییس جمهور ارائه کنند. به این منظور با دبیرخانه سازمان برنامه و بودجه کشور همکاری فرابخشی صورت بگیرد تا دستگاه ها تحقق شعار سال را از روز های ابتدایی سال جدید با جدیت پیش ببرند.

سخنگوی دولت اظهار داشت: جلسه روز یکشنبه گذشته و جلسه امروز مصوباتی داشت که اطلاع رسانی خواهد شد که با توجه به ابلاغ کلیات بودجه ۱۴۰۳ در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲، امروز ضوابط اجرایی بودجه برای حوزه حقوق و دستمزد به تصویب هیات وزیران رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت.
در حال تکمیل

کد خبر 6063510

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از اراضی وزارت دفاع در استان بوشهر سنددار شد
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت
  • وام خرید مسکن برای این افراد افزایش یافت + جزئیات
  • کتابخانه مرکزی شهر ایلام بزرگترین پایگاه فرهنگی، اما فاقد امکانات است
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • رییسی وزارت نفت را مکلف به ارائه برنامه خود جهت تحقق شعار کرد
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • پذیرش بیش از ۹۰۰ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش در نوروز ۱۴۰۳
  • پذیرش بیش از ۹۱۸ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش/استان فارس؛ بیشترین اسکان نوروزی فرهنگیان