Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید بار اولی باشد که جریمه شده اید و از روشهای پرداخت خلافی خودرو و موتورسیکلت بی خبر باشید. شاید هم از آن دسته رانندگانی هستید که سالها تجربه رانندگی دارید و بارها جریمه شده اید. در هر حال این راهنما به شما کمک می کند تا به راحتی جریمه رانندگی خود را استعلام و پرداخت کنید.

برای استعلام خلافی به پلیس+10 مراجعه نکنید!

برای خلافی گرفتن نیازی نیست هر بار به پلیس+10 مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روش استعلام خلافی از پلیس+10 به غیر از زمانی که هدر می دهید بایستی بابت دریافت برگه خلافی مبلغ 30 هزار تومان پرداخت کنید. روشهای استعلام آنلاین خلافی همان کار را انجام می دهند، با برنامه فرمون به راحتی می توانید خلافی خودرو و موتور خود را استعلام و پرداخت کنید. تنها در صورتیکه قصد خرید و فروش خودرو دارید از طریق پلیس+10 و یا عابر بانک ها، خلافی خود را استعلام و پرداخت کنید.

پرداخت خلافی خودرو و موتورسیکلت به یک روش ساده و سریع

در این مطلب قصد داریم از میان هزاران روش استعلام و پرداخت خلافی خودرو و موتور مانند پلیس+10، روش پیامکی ، انواع و اقسام اپلیکیشنهای موبایل و سایتهای مختلف مانند سایت راهور روشی ساده و سریع، استعلام خلافی خودرو در فرمون را معرفی کنیم.

اپلیکیشن فرمون یکی از آن1000روش استعلام و پرداخت خلافی خودرو و موتورسیکلت است که علاوه بر این دو امکان کاربردی ، ویژگی های زیر را داراست:

استعلام و مشاهده ریز خلافی خودرو و موتور سیکلت با نمایش جزییات پرداخت خلافی خودرو بصورت موردی (قسطی) و آنلاین دریافت قبض خلافی شامل شناسه قبض، شناسه پرداخت و مبلغ جهت چاپ خلافی نمایش جدول کامل نرخ تخلفات رانندگی و مبلغ جریمه برای شهرها و روستاها استعلام نمره منفی گواهینامه جدول نمره منفی برای ماشین های سبک و سنگین امکان استفاده از ابزارهای مختلف، مانند گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس و ... هنگام رانندگی پلاک پاب همراه، جهت تشخیص پلاک شهرهای مختلف و استعلام بدهی پلاک هشدار و اعلام سرعت غیر مجاز با قابلیت تشخیص سرعت مجاز در خیابان ها و بزرگراه ها (سرعت سنج) امکان مشاهده نقشه طرح ترافیک تمام شهرها خرید و ثبت نام طرح ترافیک جدید (تهران من) هشدار دوربین های زوج و فرد در مسیر و نمایش دوربین های کنترل سرعت نگهداری و امکان نمایش آخرین خلافی استعلام شده در برنامه بدون نیاز به اینترنت امکان پرداخت درون برنامه‏ ای جهت پرداخت های ایمن و آسان ثبت سوابق پرداخت (نگهداری از سابقه کلیه پرداخت‏ها از جمله: شناسه قبض پرداختی، شناسه پرداخت، کد پیگیری، شماره مرجع، تاریخ پرداخت، شماره فاکتور و ...) امکان خرید آنلاین و استعلام قیمت بیمه خودرو و بیمه شخص ثالث استعلام و قیمت گذاری خودروهای نو و کارکرده با دقت بسیار بالا

ذخیره کارت ماشین های دلخواه برای استعلام و عدم نیاز به ورود مجدد

برای دانلود آخرین ورژن فرمون بهترین راه ورود به سایت فرمون است. با مراجعه به سایت فرمون می توانید نسخه اندروید و یا آی اُ اس را دانلود کنید.

 

یادتان نرود خلافی بگیرید!

از آنجا که به جز جریمه های دوربین، سایر جریمه ها پیامک نمی شوند و رانندگان از جریمه های خود بی خبر می مانند توصیه می کنیم هر دو هفته یکبار خلافی بگیرید. اگر غفلت کنید و به موقع خلافی نگیرید امکان دارد فرصت 60 روزه پرداخت خلافی خودرو را از دست بدهید و مبلغ جریمه خودرو یا موتورسیکلت شما 2 برابر شود.

 

خودرو با خلافی بالای 1 میلیون تومان و توقیف و انتقال به پارکینگ!

از آنجا که برخی افراد، فقط به صورت سالانه نسبت به پرداخت خلافی ماشین یا موتور خود اقدام می‌کنند از مبلغ جریمه های خود بی خبرند و ممکن است مبلغ جرایم آن ها به بالای 1 میلیون تومان برسد. توجه داشته باشید که طبق قانون خودرو با خلافی بالای 1 میلیون تومان بایستی توقیف و به پارکینگ منتقل شود.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: قاچاقچی ۸۰۰ طاقه پارچه در شهرری به ضبط کالا و پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حمید القاصی مهر با اشاره به تعزیر قاچاقچی پارچه گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق 800 طاقه پارچه به ارزش 45 میلیارد و 441 میلیون ریال را رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت 90 میلیارد و 882 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت 30 میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت 120 میلیارد و 882 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کشف 250 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • جریمه نقدی ۵ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • سپاهان توسط کمیته انضباطی جریمه شد
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد