Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان مرکز استان زنجان طی دستوری از سازمان صمت خواست، نسبت به رفع تعلیق مجوز دو شرکت تولیدی اتو و همچنین شرکت تولید کود شیمیایی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محسن کرمی ظهر امروز در جریان بازدید از شرکت تولید اتو و همچنین شرکت تولید کود شیمیایی زنجان با اشاره به اینکه دو شرکت که هر کدام به دلایلی چندین سال است که تعطیل و از چرخه تولید خارج شده‌اند، اظهار کرد: حمایت از رونق تولید داخلی در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی امری لازم و ضروری است و همه باید در حیطه وظایف خود برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان مرکز استان زنجان بر رفع مشکلات و موانع تولید در شرکت‌ها و کارخانه‌جات تأکید کرد و افزود: مشکلات و موانعی که با همراهی و مساعدت دستگاه‌ها به ویژه سازمان صمت و دستگاه‌های اجرایی می‌شود حل کرد، باید مورد اهتمام و توجه همه مسؤولان قرار گیرد و دستگاه قضایی استان در این راستا با قوت به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برابر گزارش محیط زیست برخی شرکت‌ها مشکلات زیستی محیطی دارند که باید با نظر کارشناسان امر مشکل بر طرف شود نه اینکه شرکت تعطیل شود، اضافه کرد: قطعا تعطیلی این شرکت‌ها مشکلاتی برای تولیدکنندگان و کارگران به وجود خواهد آورد، از همین رو توجه به این موضوع باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

کرمی تصریح کرد: دو شرکت اتو و کود شیمایی در گذشته مجوز تولید گرفتند، اما بنا به دلایلی امروز به گفته مدیر عامل شرکت چندین سال است تعطیل شده‌اند.

دادستان زنجان به حضور مستمر مسؤولان قضایی در واحدهای تولیدی به منظور حل مشکلات آنها اشاره کرد و گفت: امروز نیز هدف از حضور و بازدید بنده و مسؤولین امر از حضور در شرکت در راستای رفع مشکلات و موانع تولید است که امیدواریم با پیگیری مسؤولان این مشکلات حل و رفع شود.

لازم به ذکر است، دو شرکت اتو و کود شیمایی در زمینی به مساحت 3 هکتار در 15 کیلومتری زنجان قرار دارند که مقرر شد مدیر عامل شرکت در نخستین فرصت با مراجعه به سازمان صمت استان نسبت به رفع تعلیق مجوز  تولید اقدام کنند.

انتهای پیام/73005/ق20

منبع: فارس

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی زنجان کود شیمیایی محسن کرمی دادستان مرکز استان زنجان دو شرکت شیمیایی اتو کود تعطیل رفیع چرخه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر

استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی دیدار کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، استاندار زنجان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و همینطور فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان و مدیرکل بنیاد شهید استان با مادر شهید سید رضی موسوی در معصومیه نورالائمه زنجان دیدار کردند. لازم به ذکر است سید رضی موسوی خود از مؤسسان این معصومیه بود.

شهید سیدرضی موسوی معروف به "سیدرضی" از مستشاران با سابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور سوریه بود که به‌خاطر جنایت فراموش نشدنی رژیم صهیونیستی مظلومانه و در تاریخ چهارم دی ماه سال گذشته به شهادت رسید. این شهید بزرگوار از قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و از همراهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

از آنجایی که همسر این شهید بزرگوار اصالتاً زنجانی است،‌ این شهید بزرگوار در دفاع مقدس توسط نیروهای شهر زنجان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده بود و به خاطر همین موضوع ارتباط تنگاتنگی با رزمندگان زنجانی و مردمان این شهر داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاکبان زنجانی کیف حامل مدارک قیمتی را به صاحبش برگرداند
  • پاکبان زنجانی با کیف پر از دلار و مدارک چه کرد؟
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟