Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، غلامرضا شریعتی در خصوص جزییات تشییع پیکر سردار دلها در اهواز، اظهار کرد: پیکر مطهر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی راس ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۵ دی ماه، از میدان‌مولوی به سمت چهار راه نادری اهواز تشییع خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور فردا یکشنبه کلیه ادارات، دانشگاه ها، مدارس شهرستان های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعطیلی باقی شهرستانها نیز به فرمانداران و شورای تامین آنها واگذار شده است.

شریعتی ادامه داد: از همه اقشار مختلف استان اصناف و بازاریان، تولیدکنندگان، کارگران، کارمندان، دانشجویان، دانش‌آموزان، هنرمندان، ورزشکاران، عشایر و قبایل عرب و بختیاری و همه برادران و خواهران و عزیزان دعوت می کنم در این مراسم جهت باشکوه تر برگزار شدن آن شرکت کنند.

شریعتی تاکید کرد: مردم خوزستان همیشه نشان داده اند که قدردان مجاهدین فی سبیل الله و سربازان فداکار اسلام و انقلاب و کشور بوده و خواهند بود.

استاندار خوزستان یادآور شد: سردار سلیمانی علاوه بر اقدامات ملی، مرزهای ایران را به هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای رسمی برد تا این کشور از گزند دشمنان در امان باشد و جان خود و همرزمانش را به خطر انداخت تا اسلام و انقلاب و کشور عزیزمان در امنیت و آسایش باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اهواز شهادت سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد